Gå til innhold

Innlegges eller ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå snart 30. Det tærer på ettersom jeg har slitt psykisk hele mitt liv, forholdet til min gode m ann er i ferd med å havarere, noe som er fryktelig vondt, elsker han, han er min beste venn. Han er allt, men vi gjør hverandre dårlige.. Samtidig som jeg har mistet fem ganger de siste årene. ( graviditet.) det er såå mye elendighet dette året, huset vi bor i, oss, graviditeter, krangling, flytting, allt.....familie. Ble satt på seroquel fordi jeg ønsket bare å dø. Å nekter å legges inn, føles som et stort tap av meg selv. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette. Fikk sobril til kveldene. Når jeg har i meg medisiner sliter vi mer enn vanlig med forholdet, fordi han forventer at jeg fungerer å lager mat å ordner opp å er like blid. Jeg klarer det ikke, blir sinnt og sover. Hvis jeg nå blir med på innleggelse kræsjer allt, jeg har dyr her, jeg er den eneste her som holder ting iorden. Jeg er redd allt bare rotes til, allt rotet, ingen støvsuging, ingen ordning, passe på ting... Og er usikker på allt. Hvordan er det å bli lagt inn? Klarer ikke miste kontrollen. Men jeg trenger hjelp. Har bare ikke tid.. Må rydde. Må ordne. Må taimot besøk og ordne det istand....har vært dårlig før, men er så mye værre. Vil heg noengang bli bra? Få meg en jobb? Få barn jeg kan ta meg av?:( jeg vil ikke livet skal ende nå.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg håper virkelig dere dropper tankene om å bringe barn inn i dette rotet.

Om du er anbefalt innleggelse, synes jeg du skal følge rådet.

Skrevet

Synes du skal takke ja til innleggelse. Det er kanskje det som skal til for at du skal få det bedre? Det kan jo faktisk redde forholdet også..

Skrevet

Jeg håper virkelig dere dropper tankene om å bringe barn inn i dette rotet.

Om du er anbefalt innleggelse, synes jeg du skal følge rådet.

Takk, det føles ikke så ok å få høre det slik. Det er en grunn til at jeg gikk igjennom det jeg gjorde i 12 uke. Å det skjer ikke mere i dette forholdet.

Skrevet

Synes du skal takke ja til innleggelse. Det er kanskje det som skal til for at du skal få det bedre? Det kan jo faktisk redde forholdet også..

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...