Gjest Bipolar 3 Skrevet 13. januar 2013 Skrevet 13. januar 2013 Er det typisk bipolar å falle helt ut av det normale liv og bare ønsker og sove og sove og ikker orke gjøre noenting. Har det sånn i perioder av et en ukes tid. Så er det i gang igjen. 0 Siter
lealaus Skrevet 13. januar 2013 Skrevet 13. januar 2013 Akkurat det du beskriver er vel typisk depressivt - ikke bipolare alene som opplever slikt. 0 Siter
Gjest Bipolar 3 Skrevet 13. januar 2013 Skrevet 13. januar 2013 Akkurat det du beskriver er vel typisk depressivt - ikke bipolare alene som opplever slikt. Ok, når man har det sånn i perioder flere ganger i året at man såvidt orker å stå opp av senga og gå på jobb... blir liggende til kl 12, for deretter å se på dr. Phil og ligge å sofaen til kl 15 uten å orke å gjøre noe annet..... finnes det da noen medisiner? Antidepressiva har jeg gått på i årevis og synes jeg bare har blitt slappere av det. Jeg klarer ikke bare å skjerpe meg.. forstår det ikke helt selv. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Ok, når man har det sånn i perioder flere ganger i året at man såvidt orker å stå opp av senga og gå på jobb... blir liggende til kl 12, for deretter å se på dr. Phil og ligge å sofaen til kl 15 uten å orke å gjøre noe annet..... finnes det da noen medisiner? Antidepressiva har jeg gått på i årevis og synes jeg bare har blitt slappere av det. Jeg klarer ikke bare å skjerpe meg.. forstår det ikke helt selv. Stabil døgnrytme er nok kanskje den beste medisinen.. 0 Siter
berreundrar Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Ja, det er dette som blant annet skiller den bipolare depresjonen fra den "vanlige" depresjonen. Så det du beskriver er bipolar depresjon. 0 Siter
miakami Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 jeg har bipolar lidelse og jeg sover faktisk bort livet mitt. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 14. januar 2013 Skrevet 14. januar 2013 Kjenner igjen den ja, veldig opp og ned her da. I perioder kan jeg sove døgnet rundt. Så er jeg plutselig våken i flere dager, eller uker. Kan aldri planlegge noenting, vet aldri hvordan formen er. 0 Siter
Gjest Bipolar 3 Skrevet 16. januar 2013 Skrevet 16. januar 2013 jeg har bipolar lidelse og jeg sover faktisk bort livet mitt. Hjelper det med medisiner da? Er det stemningsstabiliserende man bruker`? Psykologen min snakka om å sette meg på det, men har ikke fått noen diagnose. Jeg også sover bort livet. Kan sove 12 timer i døgnet. 0 Siter
miakami Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Hjelper det med medisiner da? Er det stemningsstabiliserende man bruker`? Psykologen min snakka om å sette meg på det, men har ikke fått noen diagnose. Jeg også sover bort livet. Kan sove 12 timer i døgnet. jeg kan sove 18 timer i døgnet med stemningsstabiliserende 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.