Gå til innhold

Spm ang Java og virus og ny nedlastning

Anbefalte innlegg

Gjest Mac 10.6

Banken min har nå gitt beskjed at Java har tettet sikkerhetshullene og at man skal laste ned ny Java. Men, når jeg går inn på Java får jeg beskjed at for dem med Mac 10.6 og lavere er det Apple selv som står for oppdateringer og man skal laste ned fra Apple. Men når jeg inn på programvareoppdateringer på Apple så viser det seg at de har ikke noen nyere versjon enn den jeg allerede har lastet inn for et par måneder siden....

Så hva gjøre jeg da? Kutter ut Java?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387585-spm-ang-java-og-virus-og-ny-nedlastning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mac 10.6

Jeg har OSX 10.8 Mountain Lion, og hos meg var det oppdatering av Java i dag. Har du sjekket 'Systemvalg'?

Ja det er akkurat dette jeg har sjekket, og jeg får opp den linken du ga over når jeg går inn på Java. Jeg har altså Mac 10.6. Det ligger ingen oppdatering noen sted som jeg kan laste ned.

Derfor tør jeg ikke bruke Java igjen enda.

Nå er jeg grundig lei! Så mye mas det har vært, og likevel reklamerer Java med "3 milliarder brukere over hele verden". Takke fanden for det - fluepapir for hackere.

Gå utenom hele dritten... Har du DNB? Har du kontofonkoden? Hvis ikke, (slå på Java og) gå til Innstillinger - personlig kode - så kan du lage din egen. Funker.

Annonse

Nå er jeg grundig lei! Så mye mas det har vært, og likevel reklamerer Java med "3 milliarder brukere over hele verden". Takke fanden for det - fluepapir for hackere.

Gå utenom hele dritten... Har du DNB? Har du kontofonkoden? Hvis ikke, (slå på Java og) gå til Innstillinger - personlig kode - så kan du lage din egen. Funker.

Vi blir ikke kvitt Java før utviklerne skjønner at det er noe dritt og heller velger andre løsninger. På tross av at det stadig oppdages nye og kritiske sikkerhetsshull i Java, så slutter ikke utviklerne å bruke det. Utrolig nok ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...