Gå til innhold

Trilafon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt Trilafon siden 1998 /16 mg) med god effekt. Har ptsd. Nå har jeg gått over til serequel (begynte på serequel 200 mg i november). Jeg fungerer svært dårlig nå. Mye angst og desverre har bruken av Vival økt og jeg åpner ikke lenger døren når det ringer på. Jeg svarer ikke på ukjente numre. Jeg går ikke på butikken lenger. Livet er totalt forandret og angsten rir meg som en mare. Har du noen forslag?

Skrevet

Jeg ville prøvd zyprexa var jeg deg. Jeg fikk og mye angst av seroquel, da jeg gikk på det. Zyprexa er bedre.

Skrevet

Jeg ville prøvd zyprexa var jeg deg. Jeg fikk og mye angst av seroquel, da jeg gikk på det. Zyprexa er bedre.

Zyprexa har jeg prøvd, men la på meg mye av den medisinen. Jeg veier nok som det er nå. Har bmi som ikke er vakker.

Skrevet

Zyprexa har jeg prøvd, men la på meg mye av den medisinen. Jeg veier nok som det er nå. Har bmi som ikke er vakker.

Hvorfor sluttet du på Trilafon når den hadde så god virkning?

Gjest saga blott
Skrevet

Jeg synes solian hjelper mot angst, tar ikke vival når jeg bruker det.

Skrevet

Hvorfor sluttet du på Trilafon når den hadde så god virkning?

Trilafon går ut av markedet om en mnd eller to. De slutter å produsere den.

Skrevet

Trilafon går ut av markedet om en mnd eller to. De slutter å produsere den.

Dette synes jeg er meget slemt gjort. Vil ha et ord med i det laget jeg også. Sikkert veldig mange som er fornøyd med trilafon som nå får problemer med å finne noe nytt som funker like bra.

Skrevet

Jeg har gått på zyprexa nesten sammenhengende i 11 år, og har ikke gått opp mere enn jeg gjorde den første tiden. Det flatet ut. Nå har ikke jeg heller noen pen bmi dog. Men min erfaring er likevel att seroquel er like fetende som zyprexa.

Skrevet

Jeg har gått på zyprexa nesten sammenhengende i 11 år, og har ikke gått opp mere enn jeg gjorde den første tiden. Det flatet ut. Nå har ikke jeg heller noen pen bmi dog. Men min erfaring er likevel att seroquel er like fetende som zyprexa.

''Men min erfaring er likevel att seroquel er like fetende som zyprexa''

Den erfaringen har jeg også. Jeg la på meg 20 kg de månedene jeg brukte seroquel, den kommer aldri mere inn i min munn. Var drittdårlig hele tiden.

Mulig jeg hadde kommet til å legge på meg like mye av zyprexa også, jeg la på meg 5 kg på 14 dager og legen ba meg slutte. Var så sulten at jeg spiste hva som helst :-)

Skrevet

Dette synes jeg er meget slemt gjort. Vil ha et ord med i det laget jeg også. Sikkert veldig mange som er fornøyd med trilafon som nå får problemer med å finne noe nytt som funker like bra.

Jeg lå i sengen på nyttårsaften og gråt mine modige tårer av angst. Kalkunen ble alt for ferdig. Jeg orket ikke ta den ut av ovnen og mine middagsjester måtte spise brødskiver hjemme. Hurra. Når det nye året smalt inn i raketter og Hurra, så lukket jeg øynene og håpet dommedag (dommenatt( var neste steg.

Legen sier: serequel er så bra. Jeg kjenner jo at jeg ikke har det bra. Noe må gjøres. Dette kan ikke fotsette.

Skrevet

Jeg lå i sengen på nyttårsaften og gråt mine modige tårer av angst. Kalkunen ble alt for ferdig. Jeg orket ikke ta den ut av ovnen og mine middagsjester måtte spise brødskiver hjemme. Hurra. Når det nye året smalt inn i raketter og Hurra, så lukket jeg øynene og håpet dommedag (dommenatt( var neste steg.

Legen sier: serequel er så bra. Jeg kjenner jo at jeg ikke har det bra. Noe må gjøres. Dette kan ikke fotsette.

risperdal og solian er ganske bra medisiner.

Skrevet

Hvilken dose bruker du?

Jeg bruker trilafon enda, tror jeg skal bruke de til den siste pille :-). Mener å ha lest at den ikke går ut før til høsten, eller noe sånt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...