Gå til innhold

mage problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år, siden ca. 2 års alderen har jeg hatt jevnelig med diare, magesmerter, hetetokter rett før diare, luft i magen og noen ganger oppkast. Jeg fant ut at jeg ikke tålte melk, så jeg sluttet med alt av melkprodukter, både melkesukker, melkeprotein, melkepulver, meieri produkter og alt annet med noen form for melk. Det hjalp for en stund, så begynnte jeg å bli alergisk mot egg så jeg sluttet med alt av det også. På alle disse årene har jeg variert med å prøve å kutte ut og ta inn ulik mat til kostholdet mitt, både: egg, melk, soya, hvete, frukt, sukker, rødt kjøtt, nøtter, sjømat og grønnsaker. Men vær gang jeg prøver å kutte en eller flere ting, fungerer det kanskje i en uke, 1 måned viss jeg er heldig, så blir det en ny ting jeg blir alergisk mot. Dette har nå på pågått hele livet mitt, og jeg er lei. jeg har tatt utallige tester hos leger, men jeg har aldri blitt sendt til noen form for spesialist innenfor mage og tarm problemer. Har stått på vente liste ca. halvt år nå på det. Når jeg får disse mageproblemene (som er ca. 4-5 ganger i uken, noen ganger flere ganger om dagen, andre ganger ikke) kan det beskrives som matforgiftning. Kan jeg få noe hjelp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...