Gå til innhold

Finnes det grenser for bloggere?

Anbefalte innlegg

Synes det er lite interessant å lese hva slags gensere eller øredobber folk går ut døren med. Kan ikke annet enn å le når det begynner å gå så langt som sokke-innlegg. :-/ Virker som de lever et veldig fattig liv. Er feks dette: http://trinetroll.blogspot.no/2013/01/outlet-og-dagens-heimkunskapstips.html?spref=fb noe som interesserer deg?

Jeg kan lese interiørblogger om de inneholder masse bilder... men sokker? Herregud!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387622-finnes-det-grenser-for-bloggere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe jeg tolker det slik at hun fjoller med rosabloggernes "dagens antrekk". Der koster nemlig jeansen 3000 kr og er IKKE kjøpt på Lindex. ;oP

Sånt er morro synes jeg. Det er jo slik de fleste lever, ikke som vandrende gulrøtter med hvitt hår og fisketrut.

Annonse

Hun tuller jo litt med alle disse som skryter om dagens outfit, og viser fram billigklær og grusomme sokker:)

Men jeg er enig med deg i at det er temmelig uinteressant å lese om hva folk har på seg hvis det da ikke er en moteblogg eller et poeng med å fortelle om klærne. Jeg synes vel i grunnen at flertallet av bloggene jeg har lest inneholder mye svada. Artig fenomen dette med offentlige dagbøker:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...