Gå til innhold

Vil ta grep

Anbefalte innlegg

Gjest grepa kvinne

Føler jeg ikke er helt fornøyd med flere områder i tilværelsen, vil rette på dette.

Nummer 1 er å få kontroll på helsen, kroniske diagnoser som dessverre ikke er enkle å medisinere. Her tenker jeg gradvis oppbygging av kosthold og trening, tilskudd, riktig søvnmønster m.m. Er ikke noe usunt menneske, men er for uregelmessig og litt for flink til å skeie ut/kose meg :)

Nummer 2 er innteksgivende arbeid. Arbeider lite pga svak helse, men SKAL bli bedre, og vil ha en jobb med god!! inntekt. Etter mange år som fattiglus er jeg desperat etter å kunne kjøpe f.eks ny tørketrommel når jeg trenger det. Gjerne utdanning / arbeid delvis hjemmefra pga helsen.

Nummer 3 er å kunne ta seg en reise i ny og ne. Har bl.a rheumatiske diagnoser også med hudplager som forverres uten sol. Tar solarium i perioder, men det er ikke det samme.

Nummer 4 er å ha bedre overskudd til familie, hus og hjem, samt kjæresten.

Tilfeldige rekkefølger, bortsett fra nummer 1. Jeg må nok starte der. Tror jeg - HJELP. Hvor starter jeg?? Trenger tips fra alt til kosthold, søvnhygiene, utdanning som ikke er for lang men som kan gi høy inntekt (finnes slike yrker?), osv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387623-vil-ta-grep/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man må finne sin egen vei :) Det finnes svært få ting man ikke kan få til, men det er svært viktig å legge sin egen slagplan, sette egne mål og med det motivere seg til å nå målene. Du har målene på papiret. Da gjennstår bare det å aktivisere/praktisere. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387623-vil-ta-grep/#findComment-3434192
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...