Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg er så deppa og trist for ikke å ha fått årets influensa. Og det blir ikke bedre med at jeg sover mye også. Hva skal jeg gjøre for å få influnsa? Ps: dette er ikke tull. Jeg ønsker meg virkelig influensa. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Hva er årsaken til at du ønsker deg influensa? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 For noen dager siden lurte du da veldig på hvordan du kunne unngå influensa...? 0 Siter
Gjest inflsyk Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Du kan mer enn gjerne overta min influensa! Men hvis du virkelig vil ha smerter, pusteproblemer, trykkende hodepine, søvnløse netter, ha problemer med å sitte oppreist, ikke orke å snakke og i tillegg ikke har noen som kan servere deg litt mat og drikke på sengen samtidig som du MÅ få gjort unna noen praktiske ting selv om du ikke har krefter, så skjønner jeg godt hvorfor du har lagt dette på psykiatri. 0 Siter
Serafin Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg kan komme å besøke deg. Da skal du nok snart få se hvor herlig det er å ha influensa! 0 Siter
Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Hva er årsaken til at du ønsker deg influensa? Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Hvordan i alle mine dager kan noen ønske å bli sjuk? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene. *rister oppgitt på hodet* 0 Siter
Gjest gøy på landet Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene. ''Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene.'' Ok, man forstår hvorfor du har lagt inn dette på "Psykiatri". 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene. Tror du skal følge din mors råd og ta en tur til den psykologen jeg... 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg ønsker influensa for det virker gøy. Iallefall når jeg har plersonal som kan stelle meg om jeg får det. De spørmålen jeg stilte tidligere var for å få beskjed om hva jeg skulle spise for å holde meg frisk, slik at jeg kunne unngå disse matvarene. Jeg synes det er trist du vil ønsker influensa kun fordi du ønsker noen skal stelle med deg. I mine ører blir det et rop om at man slettes ikke har det så bra. Hvordan står det til med nettverket ditt? Har du en venn/venner, har du gode/nære relasjoner til andre mennesker? Kanskje må du etterhvert lære deg hvordan du kan "stelle med" og ta vare på deg selv for å få den omsorgen du er på utkikk etter. 0 Siter
Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg synes det er trist du vil ønsker influensa kun fordi du ønsker noen skal stelle med deg. I mine ører blir det et rop om at man slettes ikke har det så bra. Hvordan står det til med nettverket ditt? Har du en venn/venner, har du gode/nære relasjoner til andre mennesker? Kanskje må du etterhvert lære deg hvordan du kan "stelle med" og ta vare på deg selv for å få den omsorgen du er på utkikk etter. Jeg har folk som tar omsorg for meg, men om jeg fikk influnsa så kunne jeg bli overvåket av king julien mens kroppen min jobbet for å bli frisk. Jeg vet dette er sprøtt or noen, men for meg er king julien levende i bildet. King julien er forresten lemuren i Madagaskar filmene. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har folk som tar omsorg for meg, men om jeg fikk influnsa så kunne jeg bli overvåket av king julien mens kroppen min jobbet for å bli frisk. Jeg vet dette er sprøtt or noen, men for meg er king julien levende i bildet. King julien er forresten lemuren i Madagaskar filmene. Jeg har ikke sett Madagaskar filmene, er det disse animerte? Ala Istid? Jeg bør kanskje se dem mener du? :-) Nytt spørsmål, kommer king julien kun ved influensa? 0 Siter
Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har ikke sett Madagaskar filmene, er det disse animerte? Ala Istid? Jeg bør kanskje se dem mener du? :-) Nytt spørsmål, kommer king julien kun ved influensa? King julien er der uansett, men hn passer og studerer kroppen min hvis jeg blir syk. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 King julien er der uansett, men hn passer og studerer kroppen min hvis jeg blir syk. Nei, han gjør ikke det!! 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 King julien er der uansett, men hn passer og studerer kroppen min hvis jeg blir syk. Det er bra du er innlagt om du opplever og føler det er "noe" annet tilstede. Jeg har forståelse for at det kan kjennes godt å bli tatt vare på, de aller fleste av oss gjør det, på samme tid er det viktig at du etterhvert også klarer å ta vare på deg selv. Jeg erindrer du hadde asperger, får du god hjelp der du er nå? Hva er planene videre for deg? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Merkelig, jeg har vaksinert meg og barnet mitt, nettop for å unngå å få influensa. Nå skal det sies at vi begge har astma og derfor er i risikogruppen. Ellers hadde jeg nok ikke vaksinert oss. Hadde influensa selv for noen år siden, 6-7 år eller deromkring, og var skikkelig syk. Forferdelig følelse, og i tillegg ha ansvar for et barnehagebarn (far reiser mye i jobben) Nei, vær glad du slipper å være syk 0 Siter
Gjest GA Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Hvis det er sånn at du virkelig har trøbbel og ønsker deg sjuk, håper jeg du får hjelp et sted. Snakk med noen rundt deg eller helsepersonell. --her i huset er det veldig motsatt, og det tror jeg det er hos de fleste. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Fatt mot. Det er aldi for sent å bli et offer for noe. 0 Siter
Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Nei, han gjør ikke det!! Jo han gjør det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.