Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Det er bra du er innlagt om du opplever og føler det er "noe" annet tilstede. Jeg har forståelse for at det kan kjennes godt å bli tatt vare på, de aller fleste av oss gjør det, på samme tid er det viktig at du etterhvert også klarer å ta vare på deg selv. Jeg erindrer du hadde asperger, får du god hjelp der du er nå? Hva er planene videre for deg? Jeg får god hjelp der jeg er nå. Nå skal jeg visstnok begynne på antiangst og antiitvang medisin også. 0 Siter
XbellaX Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg får god hjelp der jeg er nå. Nå skal jeg visstnok begynne på antiangst og antiitvang medisin også. Bra. Jeg håper det kan være til hjelp. 0 Siter
Gjest nolanola Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg tror du er for lite ute blant folk, det er den er - influensaen altså 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Ta en tur hit. Masse influensa i huset mitt :-). Vaksinert kanskje? 0 Siter
Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg tror du er for lite ute blant folk, det er den er - influensaen altså Jeg har vært en del mye blandt folk i den siste uka. 0 Siter
Gjest monjanse7 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Ta en tur hit. Masse influensa i huset mitt :-). Vaksinert kanskje? Jeg er ikke vaksinert. 0 Siter
Gjest saga blott Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Er det noe å trakte etter, ligge i senga å være dårlig? 0 Siter
Gjest nolanola Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har vært en del mye blandt folk i den siste uka. Du får huske at inkubasjonstiden er 7-10 dager. Kanskje du blir sjuk til uka 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.