Gå til innhold

Trysil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har rent slalåm på Trysil? Vi lurer på om vi skal reise dit en gang i vinter. Men det er langt, og det bør være bra dersom vi skal reise i 8 timer for å komme dit...

Vi var på Hafjell og Kvitfjell for to år siden. Likte oss godt på Hafjell :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Har bare vært der et par ganger, og det er lenge siden nå.

Men jeg husker jeg synes det var litt kjedelig ikke å komme ordentlig opp på fjellet, og at bakkene var litt korte i forhold til f.eks. Hemsedal og Hafjell.

Ville nok heller valgt Hemsedal enn Trysil.

Skrevet

De "alpinfamiliene" jeg kjenner, brukte Trysil mest mens barna var relativt små. Jeg har ikke vært der selv.

Skrevet

hvorfor ikke ta noe noe som ligger nærmere dere som Geilo, Hemsedal, Nesbyen, Sjusjøen?

(jeg har aldri vært i Trysil, altså, men har vært mange ganger på disse stedene, og det har vært veldig bra...)

Skrevet

Trysil er et digert og flott anlegg. Det er mange barnebakker og slappe grønnløyper, men også flotte svartløyper og rødløyper hvor du får "luft under vingene". Bra med varmestuer også for å dem som har med egen mat (som vi gjør).

Det at anlegget er så stort gjør at det tar lang tid å flytte seg mellom de ulike delene. Så det er lurt å planlegge litt hvor man vil være når man er flere, slik at ikke dagen går med til å forflytte seg rundt. Transportløyper er ikke så spennende.

Vi trives godt i Hafjell også, det er ikke like mange løyper der men raskere å komme seg rundt i anlegget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...