laguna1 Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 ..den jævla omgangsyka som går nå? Blæh! Jeg tror jeg kasta opp omtrentlig 25 ganger i natt, og er fortsatt ikke ferdig med det... Selvom det ikke skjer like hyppig lenger. Den pleier å gå på max et par dager, sant? *håpefull* 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Jeg har som regel spydd første døgnet, vært skikkelig slapp og dårlig andre døgnet og så vidt klart å begynne å spise skikkelig igjen tredje... 0 Siter
laguna1 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Skrevet 15. januar 2013 Jeg har som regel spydd første døgnet, vært skikkelig slapp og dårlig andre døgnet og så vidt klart å begynne å spise skikkelig igjen tredje... Takk! Slapp kan jeg leve med, brødskive er laaangt uten for mulighetenes kart, men bare jeg snart slipper å spy mere, er livet peachy igjen.. Fytti rakkern! 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Takk! Slapp kan jeg leve med, brødskive er laaangt uten for mulighetenes kart, men bare jeg snart slipper å spy mere, er livet peachy igjen.. Fytti rakkern! Huff ja, omgangssyken er den verste sykdommen jeg vet om - det gjør dritvondt å spy slik hele tida... Sist hadde jeg noro-viruset, og så syk tror jeg aldri jeg har vært. Og da hadde jeg skikkelig kroppsverk i tillegg... God bedring til deg! 0 Siter
-ssi Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Gubben ble syk ca. kl. 12 på lørdag, har begynt å få i seg litt mat i dag... 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Her varte den i 3 dager sånn omtrent. 0 Siter
laguna1 Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Skrevet 15. januar 2013 Huff ja, omgangssyken er den verste sykdommen jeg vet om - det gjør dritvondt å spy slik hele tida... Sist hadde jeg noro-viruset, og så syk tror jeg aldri jeg har vært. Og da hadde jeg skikkelig kroppsverk i tillegg... God bedring til deg! Tusen takk! Håper virkelig den forsvinner, jeg HATER å spy, har ikke selvironi i det hele tatt da...Synes bare synd på selv.. Kanskje det er det jeg har også, for hele kroppen min (spesiellt musklene i armer, legger og lår) verker som besatt, og allting virker stikkete, hardt og ubehagelig, mot kroppen, selv mine mykeste pledd, og badekåpa.. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Den var en tålmodighetstest denne runden. Jeg er i siste fase nå (bank-i-bordet), og har da vært syk siden romjulen. God bedring! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Her varte den i 3 dager sånn omtrent. Da var du nok så heldig at du var forskånet for infuensaen i denne runden, for den varer adskillig lengre enn tre dager 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Her varte den i 3 dager sånn omtrent. Obs, det var jo omgangen det var spørsmål om, ikke influensaen... 0 Siter
Gjest god bedring Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Trøst deg med at det er en fin slankekur :-) Det som er tingen er å komme over kneika, man går litt i en ond sirkel, spyr, blir kvalm av spyingen, spyr mer, mister matlysta, blir kvalm fordi en ikke spiser osv... Begynn sakte men sikkert å øke mat- og vanninntaket. Væske er det viktigste du må få i deg, gjerne en miks av eplemost og farris så du får i deg salter, så kan du f.eks. spise litt potetskruer og vann, men kun små munnfuller. Etterhvert som du ser at du klarer å holde på maten går du over til f.eks. mykt brød, gjerne loff med en nøytral gulost, minst mulig smak - ellers kan man bli kvalm.... etterhvert tåler du mer og mer, og du kommer over kvalma og du blir frisk i en fei :-) 0 Siter
Gjest urkkkkkkkk Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Da var du nok så heldig at du var forskånet for infuensaen i denne runden, for den varer adskillig lengre enn tre dager Æsj jeg hadde influensa, over en uke, men føler meg fortsatt ikke i slaget. Var en del plaget med kvalme i forløpet og, på en måte føltes det som spysyka og influensa på en gang 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 15. januar 2013 Skrevet 15. januar 2013 Æsj jeg hadde influensa, over en uke, men føler meg fortsatt ikke i slaget. Var en del plaget med kvalme i forløpet og, på en måte føltes det som spysyka og influensa på en gang Jeg har hatt det siden jul, og er fremdeles ikke bra - langtekkelige saker. Var hjemme fra jobb ver en uke faktisk, det er lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.