Gå til innhold

Kardiolog

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått beskjed fra indremedisiner at jeg må til kardiolog for skikkelig utredning, ny og mere dyptgående utredning. Første og andre kardiolog overså det viktigste.... Min første reaksjon er at det i tillegg til å være en flink kardiolog, også må være en hyggelig sådan, en som ikke først og fremst er ute etter å berolige meg (slik mange leger dessverre tror de er forpliktet til - og er mere opptatt av det, enn å finne de fysiske årsakene). Det trengs ikke "beroligende" ord da jeg er født med tilstanden - jeg vil vite mest mulig av praktisk betydning.

Det må være en kardiolog med tilgang til utstyr / utvidet utredning, samt interesse for faget sitt, interesse for å lete - og finne. Forståelse for at vi kvinner har annerledes hjerter enn menn. Og dyktig i avlesningen av EKG. Kan du tipse om en? Samme hvor i landet, bare han/hun er dyktig også på kompliserte tilfeller. Offentlig eller privat spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387645-kardiolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...