Gå til innhold

Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Gjest kakaodue
Skrevet

hvorfor blir vi psykiatriske pasienter tvunget til å bo sammen med narkomane?, burde de ikke skjønne at vi faktisk lett kan havne i et slikt miljø selv hvis vi blir psykotisk, sliter med depresjon osv. Jeg synes dette er ille. Det er mer enn nok av pasienter som ikke rører rus, så hvorfor skal vi tvinges inn i boliger med rusfolk. Vi blir ikke mindre engstelige av å bo i slike felleskap. De blander gjerne inn litt rusfolk med oss.... så de liksom ikke skal ha alle rusfolkene på ett sted. Dermed blir vi offere for politirassiar og vold.

Dritt psykiatri.

Skrevet

I en bydel ikke langt fra der jeg bor skjer det samme. Der soper de sammen alt samfunnet synes er vanskelig å forholde seg til. Psykiatriske pasienter trenger først og fremst fred og ro og en forutsigbar hverdag. Det får de ikke under slike forhold. Fy til kommunene det gjelder. Helt uakseptabelt. Bor du under slike forhold skjønner jeg meget godt at du reagerer.

Skrevet

I en bydel ikke langt fra der jeg bor skjer det samme. Der soper de sammen alt samfunnet synes er vanskelig å forholde seg til. Psykiatriske pasienter trenger først og fremst fred og ro og en forutsigbar hverdag. Det får de ikke under slike forhold. Fy til kommunene det gjelder. Helt uakseptabelt. Bor du under slike forhold skjønner jeg meget godt at du reagerer.

Ad notam. Jeg bor selv i et sameie med såkalt normale mennesker. Jeg synes det er tøft nok å forholde seg til. Jeg lytter ved døren for å forsikre meg om at det ikke er noen naboer i oppgangen. Jeg føler meg trygg når jeg kan låse døren bak meg og leve i min trygge, varme hule.

Skrevet

Ikke godt og si hva de tenker på der nei.

Syntes det er utrolig rart at de i det hele tatt tenker tanken på og blande dere. Som du sier, man kan da fort havne der selv.

Sliter selv med deprisjon, og tror ikke jeg hadde taklet et slikt "press" om jeg kan kalle det det.

Ville virkelig tatt det opp med sjefer osv. Gå gjerne langt, her vil du kun få medhold fra utenforstående.

Stå på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...