Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja,ja. Nå er visst jeg den eneste som er våken her, så jeg får vel prate med meg selv. Jeg har lest noen interessante innlegg og setter stor pris på det. Jeg får virkelig satt hodet på plass. Takk alle sammen! Jeg har selv fått svar på et innlegg og det har virkelig fått meg i tenkeboksen.

Psykiatri? Jeg er bp 2, pillemisbruker, psykotisk, alkoholiker og brannstifter i følge frøken psykiater Skadefryd på dps. Til h.... med henne! Jeg har min egen psykiater som bare lo av epikrisen og trøstet meg med at jeg ikke er sånn. Det var han som foreslo at jeg i tillegg til alt det andre var brannstifter. Jeg lo så jeg gråt. Så fikk jeg en god, lang og varm klem. Det gjorde så godt! Jeg er ikke forelsket i ham, men kunne tenke meg å krype til køys med ham. Det er vel normalt skulle jeg tro. Overføring av følelser, er det ikke det det heter? Jeg føler ikke sånn for psykologen min. Vi er mer kamerater.

Alle barna mine sover. Yngstemann ser ut som en engel der han ligger. Jeg er takknemlig for livet mitt. Det er så mye som er godt! Mye som er galt også, men akkurat nå driter jeg i det. Nå er jeg lykkelig.

Min unnskyldning for å skrive dette på psykiatri er at jeg er psykisk syk, propper i meg piller og prøver å leve normalt. Jeg er utrolig heldig med fastlegen min, psykiateren min og psykologen min. Alle tre hjelper meg enormt. Jeg er takknemlig for min far som også er min sjelefrende. Jeg har alltid vært pappas lille pike og snurrer ham rundt lillefingeren min.

Takk alle sammen for innleggene! Jeg har ikke tenkt å legge meg. Det kribler i meg. Nå har jeg det helt supert!

Skrevet

Da er vi to (som er lys våken) :)

I mine ører høres du ut som en sterk dame som kan - bare hun henter selvfølelsen og styrken i seg selv. Jeg tror at du ved å hente frem dette vil nå langt!

Jeg mener hvert et ord også :)

Skrevet

Da er vi to (som er lys våken) :)

I mine ører høres du ut som en sterk dame som kan - bare hun henter selvfølelsen og styrken i seg selv. Jeg tror at du ved å hente frem dette vil nå langt!

Jeg mener hvert et ord også :)

Tusen tak hww! Er du hypoman?

Skrevet

Tusen tak hww! Er du hypoman?

Nei, bare overtrøtt og sliten :)

Gruer meg til i morgen - har bestemt meg for å kontakte fastlegen..

Skrevet

Nei, bare overtrøtt og sliten :)

Gruer meg til i morgen - har bestemt meg for å kontakte fastlegen..

Er det så fælt å kontakte fastlegen? Hvorfor gruer du deg? Tror forøvrig jeg nå skal prøve å vandre inn i lalaland. Spise litt smertestillende. Beroligende har jeg allerede tatt. Jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg til psykologen min.

Skrevet

Er det så fælt å kontakte fastlegen? Hvorfor gruer du deg? Tror forøvrig jeg nå skal prøve å vandre inn i lalaland. Spise litt smertestillende. Beroligende har jeg allerede tatt. Jeg gleder meg til i morgen for da skal jeg til psykologen min.

God natt :)

Skrevet

God natt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...