Gå til innhold

til høyre eller til venstre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Takk for klemmen :-)

''Det er mye man kan si om seg selv som blir morsomt men som man ikke kan si til/ om andre uten at det blir plumpt eller fornærmende.''

Det siste er en "nøtt å kbekke for meg" og jeg vet ikke om jeg vil klare det! Jeg er derfor glad du og andre skriver og sier i fra.

Det setter jeg pris på selv om jeg noen timer får vondt i hjertet.

Ikke pga av det du skriver, men fordi jeg har utlevert noen jeg ikke vil utlever eller skrive noe dårlig om.

Jeg kan være så direkte , ærlig at det kan bli flaut for mange, dette skjønner jeg ikke selv, jeg er jo bare ærlig, etter at jeg har fått det forklart skjønner jeg det heller ikke, men jeg liker å være på en sånn måte at andre mennesker ikke blir brydd, lei seg osv...

Derfor er jeg virkelig takknemlig for tilbakemeldingen, jeg vil heller bli såret og lære noe, komme et skritt videre en å omgi meg med nikkedukker.

Jeg tror at det kan være greit å tenke at du ikke skal meddele så mye fra intimsfærens til familiemedlemmer og venner :) Det du skriver om deg selv styrer du jo selv :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

17

• Bella Dotte

2

• tonie

1

• laguna1

1

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...