Gå til innhold

Sår penis ved samleie og runk

Anbefalte innlegg

Gjest Par på 30
Skrevet

Hei! Jeg er en mann på 30 som har en kjæreste i gjennom 15år. Hun var utro og hadde sex med en annen. Men kondom sier hun. Etter dette prøver vi å fungere i lag igjen. Vi har mye sex nå. Men jeg har nå blitt sår på pensi/forhud. Har ikke mistanke om at dette er kjønnsykdom pr nå i alle fall. Har blitt bra etter langs opphold på sex, men ble verre igjen ved sex. Dette gjelder også ved runking. Det svir, får trang forhud og forhuden kan sprekke. En annen faktor er at jeg har gådd fra å røyke til å snuse i akkurat samme periode. Har smurt meg med Canesten. Dette hjelper, men tar lang tid. Bør jeg være bekymret for at jeg har fådd kjønnsykdom? Hun har lite plager nå. Hadde en del plager i starten. Jeg har og er nøye med renholdet, det er hun også.

Skrevet

Hva bruker du ved renhold da? Bruk en såpe som er laget spesielt for underliv, jeg tror Asan har en egen for menn til og med. Vanlig såpe tørker ut ting og tang.

Ellers er det vel lurt med en tur til legen kanskje?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...