Gå til innhold

Verdens dummeste og ekleste spørsmål!

Anbefalte innlegg

...Altså...Kan jeg ha blitt "forgiftet" av å vaske dobørsteholderen?! :o:D:o

Seriøst, for jeg er så jævlig dårlig, har spydd sikkert tredve ganger, og spyr om jeg tar så mye som en slurk med vann. Slitsomt..:S

Jeg tror og trodde det var heftig omgangsyke, helt til mann luftet foruroligende teori om dobørsten..! Er dette mulig...: Mann har nemlig en interesant dobørste sak, som jeg har foreslått for kast maaange ganger, av den enkle årsk at den vistnok nedstammer fra 2003, og at han ikke har vasket den inni. Han nekter å kaste den, siden den kostet 600 kr..jaja.

Men altså, jeg har vasket den utenpå, byttet selve børsten, sånne ting. Men ; her rett før jeg ble syk bestemte jeg meg for å rense faenskapet, og skrudde den fra hverandre (holderen) i sine enkelte bestandeler og skrubbet den, og satte den inn med klor, og satte den sammen igjen. og var vel fornøyd med å ha utført drittjobben (bokstavlig talt! :P)

Nå lanserer mann teori om at det sikkert er den jeg ble syk av, siden han ikke har omgangs, og ingen andre som har vært her heller har det?!

Virkelig mulig?

Tanken gjør meg enda dårligere! :P

P.S faenskapet ryker herved ut, uansett hvorvidt den kostet 600 kroner, og jeg brukte hansker. Ka man tror? Er dobørsteholder-vask så jævlig sykdomsfremkallende eller er dette bare tøys?

Fortsetter under...

Gjest min mening om dette

Jeg synes det virker lite sannsynlig at du har blitt syk av å vaske dobørsten hvis ikke du har slikket på den eller brukt bare hender og slikket på dem etterpå.

Hvis du brukte hansker tror jeg sjansene er minimale. Kan ikke du ha spist noe du ikke tålte?

Annonse

Jeg synes det virker lite sannsynlig at du har blitt syk av å vaske dobørsten hvis ikke du har slikket på den eller brukt bare hender og slikket på dem etterpå.

Hvis du brukte hansker tror jeg sjansene er minimale. Kan ikke du ha spist noe du ikke tålte?

Haha, nei, jeg slikket ikke på verken den eller hendene mine..Blargh...:P

Men fint at det ikke er gehør for dobørsteteorien. jeg syntes den var kjempeekkel...:P

Haha, nei, jeg slikket ikke på verken den eller hendene mine..Blargh...:P

Men fint at det ikke er gehør for dobørsteteorien. jeg syntes den var kjempeekkel...:P

Jeg heller i mot den teorien at du er gravid;-). Det er klart at din mann er ikke det og derfor kaster han ikke opp;-)

Annonse

Det er sjelden man spyr "hele tiden" rett etter at man har blitt gravid. Heldigvis.

I så fall er det minst to der inne :-P

Det forekommer at gravide spyr hele tiden rett etter at de blir gravide. Kate Middleton gjorde det og ble innlagt på sykehus. Siden har det blitt fokusert mye på hyperemesis som ikke fikk noen oppmerksomhet før;-)

Gjest Hulderen

Det er sjelden man spyr "hele tiden" rett etter at man har blitt gravid. Heldigvis.

I så fall er det minst to der inne :-P

Sjelden, men ikke uvanlig. Jeg kjenner flere som har blitt innlagt og måttet få intravenøst pga kraftig svangerskapskvalme.

Jeg tror ikke det var dobørsten som gjorde deg syk. Og det kan være omgangssyke selv om ikke mannen har fått det. Her i huset har mannen hatt omgangssyke, men jeg har ikke blitt smittet. Det høres veldig ut som den omgangssyka som går for tida.

Nei gu! :o:P Det skulle tatt seg ut..Huff. Håper da seriøst ikke det..;)

Hvis ingen andre i omgangskretsen er syke og du og gubben har spist den sammen maten så vil jeg nok foreslå at du kjøper en graviditetstest bare for sikkerhets skyld...

Det forekommer at gravide spyr hele tiden rett etter at de blir gravide. Kate Middleton gjorde det og ble innlagt på sykehus. Siden har det blitt fokusert mye på hyperemesis som ikke fikk noen oppmerksomhet før;-)

Jeg vet hva hyperemesis er. Jeg skrev at det sjelden forekom rett etter at man har blitt gravid, og det stemmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...