Gå til innhold

Verdens dummeste og ekleste spørsmål!

Anbefalte innlegg

Sjelden, men ikke uvanlig. Jeg kjenner flere som har blitt innlagt og måttet få intravenøst pga kraftig svangerskapskvalme.

Jeg vet at det forekommer. Jeg skrev at det sjelden opptrer så kraftig rett etter at man har blitt gravid, og det stemmer.

Fortsetter under...

candyqueen_83

Nei gu! :o:P Det skulle tatt seg ut..Huff. Håper da seriøst ikke det..;)

Syns du skal be samboeren om å få kjøpt en test jeg. Om du er for dårlig i formen. Og er den positiv håper jeg dere flytter til Oslo fortere enn svint.

Gjest Hulderen

Jeg vet at det forekommer. Jeg skrev at det sjelden opptrer så kraftig rett etter at man har blitt gravid, og det stemmer.

''Ekstrem svangerskapskvalme forekommer hyppigst mellom 6. og 16. svangerskapsuke. ''

http://www.apotek1.no/graviditet/ekstrem-svangerskapskvalme

Jeg vil da påstå at 6. svangerskapsuke er tidlig i svangerskapet. På samme side står det også at 1-3 % av alle gravide rammes av ekstrem svangerskapskvalme. Det er mange på årsbasis.

Annonse

Ikke godt å si hva man har blitt syk av. Datteren min ble syk første nyttårsdag. Hun ble skikkelig dårlig med oppkast og diare. Men hva som gjorde henne syk er et stort spørsmål, for hun var kun sammen med familie i ferien, og ingen andre var syke. Hun har ikke vært på butikken engang, så vi forstår ikke hvordan hun kan ha blitt smittet av noe. Ikke har hun vasket dokostholdere heller ;-) Men selv om hun var veldig dårlig, ble hun frisk dagen etter.

God bedring til deg :-)

Gjest min mening også

Jeg heller i mot den teorien at du er gravid;-). Det er klart at din mann er ikke det og derfor kaster han ikke opp;-)

Jeg gleder meg mest til hun skal fortelle det til svigersvinet, og dermed fortsettelsen i denne familieføljetongen.

Når dette er sagt : en dobørste-sak til 600,- !!

Synes å huske et innlegg om dårlig økonomi og penger som skyldes til samme svigersvinet.

Nå var jo dette mann da......

Annonse

Ja, kan jeg godt, men...det er vilt usannsynlig for å si det sånn...Her har vi vært uvenner, vettu...:P

Du er kanskje bare blitt syk. Jeg har selv opplevd å reagere på mat selv om andre som har spist samme maten, ikke har reagert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...