Gå til innhold

Insomnia av Efeksor.

Gjest Hvorfor går det ikke over?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk insomnia av Efeksor fra første dag jeg begynte på det men nå er det 1,5 år siden jeg sluttet med det og insomnian har ikke forsvunnet.

Er dette vanlig, evt hva er årsaken?

Takk.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er alltid noen som reagerer forskjellig fra de aller fleste. Hvorfor det konkret er slik hos deg, kan ikke jeg svare deg på. Generelt heter det biologisk variasjon.

Tar du Efexor om morgenen?

Skrevet

Det er alltid noen som reagerer forskjellig fra de aller fleste. Hvorfor det konkret er slik hos deg, kan ikke jeg svare deg på. Generelt heter det biologisk variasjon.

Tar du Efexor om morgenen?

Takk for svar.

Jeg husker ikke når på dagen jeg tok pillen. Det er som sagt over 1,5 år siden jeg sluttet med den. Men insomnian forsvant aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...