Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaaah....Jeg er et helt menneske igjen. vi har blitt enige om å flytte tilbake til Oslo igjen! :) :) :) Fine Oslo, trygge Oslo..

Oslo, med mennesker i, trikken, venner, variasjon!

Selvsagt kommer jeg til å savne huset og hagen min litt, det var her man giftet seg etc...Men, det spiller jo ingen rolle så fint man har det interiørmessig og ute og sånn, om en ikke har noe liv!!

Et mysterie er det også hvordan vi skal klare å finne noe vi har råd til, og som tillater de to pusene våre...;)

Men, det fikser vi, for vi sier uansett opp leilighet 1 mars, og er på plass i byen i Juni...Yay!! :) :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1

5

• PieLill

4

• ekte nick

4

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jøss! Hva slags ultimatum ga du ham for å få til det der? ;o)

Skrevet

Velkommen tilbake! Jeg kunne heller ikke tenkt meg noe annet!

Skrevet

Jøss! Hva slags ultimatum ga du ham for å få til det der? ;o)

Han vil han og! :) :) Han sier han dør litt inni seg av å bo her om vinteren, og at han vil til sivilisasjonen! :D

Skrevet

Velkommen tilbake! Jeg kunne heller ikke tenkt meg noe annet!

Takk! Og YAY! :D

Ferskenblomst
Skrevet

Dette var gode nyheter. Gleder meg på dine vegne. Og så må¨dere ikke la svigermonstrene få anledning til å komme med noen innvendinger.

Skrevet

Grattis - smart! :) Husk at dere har langt større sjanse for to inntekter i Oslo, så det med utgifter løser seg sikkert like fort der.

*Hever glasset for en klok og god beslutning* :)

Skrevet

Laguuuuna!!!! Hurrahhhh!

Nå har du skapt en stor lettelse for hele gjengen her på DOL!

Skrevet

Laguuuuna!!!! Hurrahhhh!

Nå har du skapt en stor lettelse for hele gjengen her på DOL!

P.S. Jeg håper dere flytter før svigermoren rekker å overtale sønnen sin til det motsatte....

Skrevet

Så UTROLIG bra! Nå blei jeg skikkelig glad på dine vegne. :)

Skaff dere jobber her begge to, og få en ny start på samlivet med svigermor uttafor rekkevidde. Det må være en lettelse.

Skrevet

laguna1,

Kjempeflott! Nå ble jeg glad!

Sørg for at Mann forteller Svigermor at Oslo er langt for farlig for henne, og uansett så må han fortelle henne at det er innreiseforbud i hovedstaden for tiden. ;-)

Velkommen!

Skrevet

laguna1,

Kjempeflott! Nå ble jeg glad!

Sørg for at Mann forteller Svigermor at Oslo er langt for farlig for henne, og uansett så må han fortelle henne at det er innreiseforbud i hovedstaden for tiden. ;-)

Velkommen!

Takker, Sør! Jeg gleder meg som et dyr! Hjem igjen jo! :) :)

Skrevet

P.S. Jeg håper dere flytter før svigermoren rekker å overtale sønnen sin til det motsatte....

''P.S. Jeg håper dere flytter før svigermoren rekker å overtale sønnen sin til det motsatte....''

Jeg hadde ikke sagt et pip om dette til svigermor før flyttingen var et faktum. Altså ikke før i juni.

Gjest Hulderen
Skrevet

Se det, ja. Du verden, da er det mulig dere ikke blir skilt likevel.

Som en eller annen sa under her: Ikke si noe til Svigermorbeistet før etter at dere har flyttet.

Skrevet

''P.S. Jeg håper dere flytter før svigermoren rekker å overtale sønnen sin til det motsatte....''

Jeg hadde ikke sagt et pip om dette til svigermor før flyttingen var et faktum. Altså ikke før i juni.

Ikke jeg heller, men jeg tror dessverre ikke mann vil klare å holde kjeft. Skal vi vedde?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...