Gå til innhold

Effexor

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei. Jeg er en 33 år gammel mann som har slitt med med angst og depresjoner i perioder siden 20-årsalderen. Kort fortalt: Etter en periode på effexor (150g) , ble jeg enig med fastlegen om å kutte ut i feb/mars i fjor. Deretter ble det 5-6mnd med VELDIG lite søvn. (Ekstremt mye stress og frustrasjon på jobben også). I september 2012 fikk jeg panikkanfall som gjorde at jeg trappet opp igjen på 150g Effexor. Det går mye bedre nå, men jeg har noen spørsmål rundt bivirkningene. Èn ting er at jeg blir så og si impotent , det andre at jeg går opp i vekt. Jeg prøver å trene 3-4 ganger i uka. Spiser relativt sunt (frokost:boks makrell i tomat, lunsj , tunfisksalat, middag: laks eller kylling). I tillegg 1 snickers om dagen. Spiller det noen rolle hva jeg spiser eller om jeg trener? Må jeg løpe maraton for å holde vekta nede ? Går man ubegrenset opp i vekt ? Har hørt noen sier at man får en mye større trang til å spise når man går på diverse antidepressiva. Stemmer det ? Har du evt. noen alternative medisiner å anbefale? Jeg føler at dette er valgets kval. Enten ha det bra , samtidig som jeg blir feit og impotent. Eller uten tabletter og få mer angs igjen, men ha en slank og trent kropp. Venter dog på time hos en psykolog innen 6mnd. mvh Balder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...