Gå til innhold

Har fått nok

Gjest Har fått nok nå

Anbefalte innlegg

Gjest Har fått nok nå
Skrevet

Jeg koker innvendig.. plutselig har det gått opp for meg at det er ikke okei at samboer har vært utro.. .første gang på sin årlige guttetur rett etter vi var blitt sammen. Da sjekket jeg tlf hans ( ikke pent, vet det)... oppdaget det og konfronterte... snakket sammen... skværet opp og valgte å stole på han siden forholdet var så ferskt.

Neste år drar han igjen på årlig guttetur.... fant bilder på pc-en hans av en skjønnhet sittende på fanget hans... jeg går ALDRI på pc-en hans.. han har passord på den. Glemt å slå den av å bildene på å skrivebordet på pc-en. Konfrontere igjen, han kom seg unna med å gråte og snakke om andre ting igjen.. synes snd på han, trøstet han .....

Igjen tenker han å dra på ferie med gutta i 14 dager... er jeg naiv? Denne gang er det stopp... enten drar han eller så flytter jeg.... nok er nok. Han har ikke vist meg tillit og jeg har selvfølgelig latt han få dra 14 dager på guttetur hver år...

Kommer seg unna med å gråte og bli stakkarslig og jeg trøster.... nå er det nok

Eller hva?

Gjest saga blott
Skrevet

Ja nok er nok, du må ikke finne deg i det der.

Gjest Har fått nok nå
Skrevet

Pakk kofferten å stikk.

Han påstår han ikke har vært utro med hun dama som satt på fanget... han mener jeg ikke fortjener det igjen og ble veldig lei seg.... men jeg kjenner han, og det er vel ikke rart at jeg tenker det? En gang utro, alltid utro.... hvorfor skulle han sitte med en dame på fanget...? Han er 42 år!

Kan jeg kreve at enten droppen han den turen, ellers flytter jeg. Er så sint,men han takler ikke at jeg er sint.. han blir så inneslutta og lei seg og sier ingenting! Umulig å snakke med han...

Skrevet

Det har vært nok alt for lenge, spør du meg.

Gjest Har fått nok nå
Skrevet

Det har vært nok alt for lenge, spør du meg.

Jeg fatter det bare ikke... vi har hatt det så fint sammen på alle måter... han er veldig innesluttet da og har vokst opp men kronisk alkohlisert mor som er ganske glad i menn ( som også er med på disse feriene sammen med han og en kompis!

Virker som hen glemmer hele livet hjemme...

Men det er ingen unnskyldning lenger. Dette orker jeg ikke å forhodle meg til mer. Jeg trenger ikke en sånn mann lenger!

Skrevet

Han påstår han ikke har vært utro med hun dama som satt på fanget... han mener jeg ikke fortjener det igjen og ble veldig lei seg.... men jeg kjenner han, og det er vel ikke rart at jeg tenker det? En gang utro, alltid utro.... hvorfor skulle han sitte med en dame på fanget...? Han er 42 år!

Kan jeg kreve at enten droppen han den turen, ellers flytter jeg. Er så sint,men han takler ikke at jeg er sint.. han blir så inneslutta og lei seg og sier ingenting! Umulig å snakke med han...

Det er ikke rart du mistenker at han har vært utro igjen, men i hovedsak tenker jeg at det å sitte på fanget til ikke nødvendigvis betyr at han har vært utro.....

Gjest Bedratt det gjør vondt
Skrevet

Du kan fint kreve at han ikke drar på guttetur. Han får bevise at han setter deg høyest. Det er sånn at folk er utro fordi de har mulighet for det. Det høres ut som disse gutteturene er en gylden anledning til det.

Dere må gå til familierådgivning og du må få frem at du ikke kommer til å tolerere mer utroskap. Husk også at de fleste lyver så langt de kan om utroskap dessverre. Husker ikke om det står i Thuen sin bok også. De lyver til tross for at det oppstår kjønnssykdommer og andre sikre bevis.

To bøker om utroskap blant annet:

Utro av Frode Thuen

og Evig din av Eva Tryti.

Skrevet

Du kan fint kreve at han ikke drar på guttetur. Han får bevise at han setter deg høyest. Det er sånn at folk er utro fordi de har mulighet for det. Det høres ut som disse gutteturene er en gylden anledning til det.

Dere må gå til familierådgivning og du må få frem at du ikke kommer til å tolerere mer utroskap. Husk også at de fleste lyver så langt de kan om utroskap dessverre. Husker ikke om det står i Thuen sin bok også. De lyver til tross for at det oppstår kjønnssykdommer og andre sikre bevis.

To bøker om utroskap blant annet:

Utro av Frode Thuen

og Evig din av Eva Tryti.

''Det er sånn at folk er utro fordi de har mulighet for det.''

Hva mener du her? "Alle" har muligheten, men de fleste er ikke utro for det.

Jeg har alltid tenkt at de som er utro enten er misfornøyd med det forholdet de er i, eller at de stadig er på søken etter noe.

Skrevet

Det er ikke sikkert han var utro den gangen du så den dama sitte på fanget hans, men det kan veldig godt hende.

Jeg ser for meg at jeg kanskje kunne ha tilgitt utroskap én eneste gang, så hadde det vært kroken på døra hvis det gjentok seg og all tillit borte for alltid.

Gjest Bedratt det gjør vondt
Skrevet

''Det er sånn at folk er utro fordi de har mulighet for det.''

Hva mener du her? "Alle" har muligheten, men de fleste er ikke utro for det.

Jeg har alltid tenkt at de som er utro enten er misfornøyd med det forholdet de er i, eller at de stadig er på søken etter noe.

''Hva mener du her? "Alle" har muligheten, men de fleste er ikke utro for det.

''

Flere enn vi liker å tro er nok utro. Og to partnere kan ha vidt forskjellig mening om forholdet er bra eller ikke. Og den trauste parteren kan virke usigelig grå og verdt å risikere, når man sammenligner med bægjæret ovenfor en herlig frisk kollega man ikke deler noen plikter med. Og tenk på hvor slitne man er for at man skal rekke alt med barn, karriere, svigermor og venner. Ofte kommer partneren til sist, eller vi tar hverandre for en selvfølge for vi elsker jo hverandre ikke sant?

''– Så det er et paradoks at mørketallene for utroskap er høye i miljøer som våre, med høyt utdannede, aktive mennesker, sier Tryti, som mener anledning gir tyv.''

http://dittoslo.no/nyheter/darlig-tid-gir-stress-og-utroskap-1.6191313

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...