Gå til innhold

Angstsymptomer?

Anbefalte innlegg

Den siste måneden eller noe har jeg hatt noen rare angstsymptomer, jeg føler meg bare utrolig anspent, og det rare er at jeg føler det sitter så mye i øynene. Jeg føler at øynene og hele kroppen er så anspent, og at øynene mot min vilje bare "sperrer opp".

Jeg har ikke angst hjemme, eller når jeg skal i butikken eller dra alene til noe annet. Men når jeg møtes med flere andre får jeg det. Det er litt rart fordi det oppstår i situasjoner hvor jeg før følte meg trygg- som feks sammen med venner. Når jeg så kommer hjem føler jeg endelig at jeg kan slappe av, og er helt ferdig...Det som også er rart er at jeg egentlig ikke føler meg nervøs sånn psykisk..men kroppen spenner seg bare veldig.

Jeg har vært arbeidssøkende et stund, og kanskje har det kretset for mange negative tanker inne i hodet mitt. Men da jeg var til jobbintervju for et par dager siden merkte jeg ikke noe særlig til det- men jeg er jo redd det vil komme opp i en slik situasjon også, og dermed ødelegge intervjuet for meg.

Jeg har vært plaget av lignende ting før, for et par år siden, og da gikk jeg til legen, men fikk ikke noe ut av det. Fikk bare en brosjyre, og følte egentlig det var forgjeves.

Er det noen med lignende erfaringer som kan gi meg noen tips til hva man gjøre selv mens det står på?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387735-angstsymptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...