Gjest spyrja Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Den siste måneden eller noe har jeg hatt noen rare angstsymptomer, jeg føler meg bare utrolig anspent, og det rare er at jeg føler det sitter så mye i øynene. Jeg føler at øynene og hele kroppen er så anspent, og at øynene mot min vilje bare "sperrer opp". Jeg har ikke angst hjemme, eller når jeg skal i butikken eller dra alene til noe annet. Men når jeg møtes med flere andre får jeg det. Det er litt rart fordi det oppstår i situasjoner hvor jeg før følte meg trygg- som feks sammen med venner. Når jeg så kommer hjem føler jeg endelig at jeg kan slappe av, og er helt ferdig...Det som også er rart er at jeg egentlig ikke føler meg nervøs sånn psykisk..men kroppen spenner seg bare veldig. Jeg har vært arbeidssøkende et stund, og kanskje har det kretset for mange negative tanker inne i hodet mitt. Men da jeg var til jobbintervju for et par dager siden merkte jeg ikke noe særlig til det- men jeg er jo redd det vil komme opp i en slik situasjon også, og dermed ødelegge intervjuet for meg. Jeg har vært plaget av lignende ting før, for et par år siden, og da gikk jeg til legen, men fikk ikke noe ut av det. Fikk bare en brosjyre, og følte egentlig det var forgjeves. Er det noen med lignende erfaringer som kan gi meg noen tips til hva man gjøre selv mens det står på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387735-angstsymptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.