Gå til innhold

NHD: unnskyld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at jeg har vært brysom og øst mine symptomer utover dette forumet siden før jul. Vet ikke helt hva jeg har skrevet, tørr ikke å se etter. Jeg er friskere nå og skal skrive mere konstruktive innlegg i framtiden. Håper ikke jeg har vært for sutrende og brysom. Unnskyld!

Skrevet

Hvorfor ha dårlig sammvittighet? Det forumet er bla. for det....

Skrevet

Hvorfor ha dårlig sammvittighet? Det forumet er bla. for det....

Nei, ikke på den måten jeg har brukt det. Min samvittighet sier at jeg skal hjelpe andre, ikke øse min sykdom over dem. Ihvertfall ikke på et sånt forum hvor mange sliter. Vil jo ikke at folk skal bli sykere pga meg.

Skrevet

Nei, ikke på den måten jeg har brukt det. Min samvittighet sier at jeg skal hjelpe andre, ikke øse min sykdom over dem. Ihvertfall ikke på et sånt forum hvor mange sliter. Vil jo ikke at folk skal bli sykere pga meg.

Du har en bra innstilling !

Skrevet

Du har en bra innstilling !

Du er en bra personlighet ..

Skrevet

Du er en bra personlighet ..

Kan jeg spørre hva som feiler deg? Du trenger ikke svare..

Skrevet

Jeg synes ikke du har vært sutrete og brysom. Ikke mer enn alle andre her inne. Det er en grunn til at vi er inne på forum for psyk. og det er at det alle feiler oss noe psykisk! Hva skal man egentlig forvente av seg selv og andre? Perfeksjon? Sunn og frisk livsanskuelse når man føler seg alt annet enn sunn og frisk?

Det er viktig å ta ansvar for seg selv og sitt eget liv. Det må vi alle gjøre. Men når man er syk blir man svekket på alle vis. Man mister grepet på virkeligheten og blir egosentrisk samtidig som man har verdens dårligste samvittighet ovenfor omverdenen. Uff, for en j.... suppe!

Fortsett å skrive! Det er fint å følge med på deg. :-)

Skrevet

"Jeg vet at jeg har vært brysom og øst mine symptomer utover dette forumet siden før jul. Vet ikke helt hva jeg har skrevet, tørr ikke å se etter. Jeg er friskere nå og skal skrive mere konstruktive innlegg i framtiden. Håper ikke jeg har vært for sutrende og brysom. Unnskyld!"

Da må jeg si unnskyld mange - mange ganger enn deg...Jeg har vært så liten, at jeg har ligget i sengen i flere dager..og jeg har heller vil se hva jeg har skrevet.

Livet er ikke lett...

Skrevet

Jeg synes ikke du har vært sutrete og brysom. Ikke mer enn alle andre her inne. Det er en grunn til at vi er inne på forum for psyk. og det er at det alle feiler oss noe psykisk! Hva skal man egentlig forvente av seg selv og andre? Perfeksjon? Sunn og frisk livsanskuelse når man føler seg alt annet enn sunn og frisk?

Det er viktig å ta ansvar for seg selv og sitt eget liv. Det må vi alle gjøre. Men når man er syk blir man svekket på alle vis. Man mister grepet på virkeligheten og blir egosentrisk samtidig som man har verdens dårligste samvittighet ovenfor omverdenen. Uff, for en j.... suppe!

Fortsett å skrive! Det er fint å følge med på deg. :-)

Flott at du har hode på plass da...det setter jeg pris på !

Har du en blankofullmakt til å si hva du mener om psysykiske syke eller ?

Gjest saga blott
Skrevet

''Håper ikke jeg har vært for sutrende og brysom.''

Det har du ikke, og du kommer med gode råd til andre du :-)

Skrevet

Flott at du har hode på plass da...det setter jeg pris på !

Har du en blankofullmakt til å si hva du mener om psysykiske syke eller ?

Vel, vel. Har vel ikke hodet helt på plass. Da hadde jeg vel ikke stått på så mange medisiner som jeg gjør.

Var det det jeg sa om at psykisk psyke er egosentriske med verdens dårligste samvittighet du kicka på? Du har rett. Kan ikke snakke for andre enn meg selv og det er det jeg gjør.

Har jeg misforstått deg nå?

Skrevet

Vel, vel. Har vel ikke hodet helt på plass. Da hadde jeg vel ikke stått på så mange medisiner som jeg gjør.

Var det det jeg sa om at psykisk psyke er egosentriske med verdens dårligste samvittighet du kicka på? Du har rett. Kan ikke snakke for andre enn meg selv og det er det jeg gjør.

Har jeg misforstått deg nå?

Ha en fin kveld. :-)

Skrevet

Ha en fin kveld. :-)

Du har min sympati... vi bruker en rekker medisinerer begge to....

Skrevet

Du har min sympati... vi bruker en rekker medisinerer begge to....

Hva bruker du og hvorfor?

Skrevet

Det at du skriver her på forumet for å prøve å gjøre livet og tilværelsen bedre og lettere for deg selv synes jeg ikke at du skal ha dårlig samvittighet for.

Håper du har en fin kveld.

Skrevet

Det at du skriver her på forumet for å prøve å gjøre livet og tilværelsen bedre og lettere for deg selv synes jeg ikke at du skal ha dårlig samvittighet for.

Håper du har en fin kveld.

Veldig godt sagt! :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det har i så fall gått meg hus forbi :-)

Skrevet

Hva bruker du og hvorfor?

Fysisk: Imurel (cellegift), Prednisolon, Entocort mot Crohn. Psykisk: Xanor. mot GAD og Panikkangst.

Skrevet

Fysisk: Imurel (cellegift), Prednisolon, Entocort mot Crohn. Psykisk: Xanor. mot GAD og Panikkangst.

Det var ikke lite. Skal google opp Crohn av ren nysgjerrighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...