Gå til innhold

Hvilket av disse stedene bør jeg dra på ferie?

Anbefalte innlegg

Gjest alene med to

Skal dra alene med to barn, på en ukes ferie, til et bestemt land.

Det ene alternativet har rundt 16 varmegrader (når vi skal dit). Fordelen er at vi kjenner to familier som er i området (innenfor en halvtimes kjøring) samtidig, noe som kunne være en fordel hvis det skulle oppstå en eller annen krisesituasjon (jeg er tross alt der alene voksen).

Det andre alternativet (samme land men langt unna) har 20 varmergrader (noe som frister) men vi kjenner ikke en tøddel der.

Vi skal ikke bo på hotell men leie leilighet et av disse to stedene.

Fortsetter under...

Om det er 16 grader på dagen det er snakk om så blir det kaldt på kvelden altså... Spørs hva dere er interessert i å gjøre da. Jeg hadde sannsynligvis valgt å reise til det varmeste stedet, såvidt jeg skjønner skal dere reise nå i vinterferien?

Gjest alene med to

Om det er 16 grader på dagen det er snakk om så blir det kaldt på kvelden altså... Spørs hva dere er interessert i å gjøre da. Jeg hadde sannsynligvis valgt å reise til det varmeste stedet, såvidt jeg skjønner skal dere reise nå i vinterferien?

Det står at det er 12-14 grader om ettermiddagen (denne uken). Ja det er vinterferien det er snakk om.

Ungene ønsker nok noe bading (og det blir for kaldt i sjøen ved førstnevnte alternativ), men selv er jeg mest glad i å rusle rundt og se på ting. Så har jeg vi også avtalt at vi kan hilse på de vennene vi har, dersom vi kommer dit de er....

Jeg går ikke rundt og er redd at noe skal skje, men tenker nøkternt at dersom hvis, så ville det vært ille at det ikke var noen som kunne kontaktes i nærheten.....

Dette har ikke noe med innlegget å gjøre egentlig, men jeg ville bare tipse om dette tilbudet til de som reiser aleine med unger på ferie: http://www.inspiratour.com/events/event.php?id=599

Vi hadde en slik fantastisk ferie da mine to var 4 og 9. Begge ungene husker dette som et eventyr vi dro på :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...