Gå til innhold

Takle at andre er simt på en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Man bør tenke over hvor vidt de har en grunn til å være sinte.

Har de ingen grunn, vil det si at problemet ligger i dem og ikke i deg. Da ignorerer man dem, best uten å si et ord, bare stå stille, lukk øynene og si minst mulig.

Har de en grunn, bør du tenke over om det er noe som kan ha forårsaket sinne, mest sannsynlig og etter min erfaring er det ikke det.

Imidlertid syns jeg mennesker som blir sinte, har et problem, hvorfor blir man sint? hvorfor kan man ikke uttrykke seg rolig og mer saklig med ord, ja hvorfor skal man bli sint? Hvis man ikke står ovenfor banditter i Algerie, jeg mener da kan og bør man bli sint, og rett og slett tenke konstruktivt, "ønsker man et evig vedvarende problem, eller å statuere et eksempel, til det beste for alle, altså går man til angrep, rett og slett av fornuft og ikke dumhet, og for å begrense tilsvarende aksjoner i fremtiden".

De fleste mennesker som blir sinte har problemer, de som hisser seg opp også, enten det, eller de kommer fra sydlige strøk der det ikke er sett på som uhøflig å kjefte på andre.

Det er kulturforskjeller her, men nordmenn som kjefter og ikke har selvkontroll har problemer i seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...