Gå til innhold

NHD: er dere ydmyke for kritikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere innover dere kritikk - også fra pasienter? Eller er dere så selvsikre osv at dere ikke er ydmyke for dette?

Gjest Vi mennesker er forskjellige
Skrevet

Hva mener du med "dere"? Mener du _alle_ psykiatere og _alle_psykologer?

Hvordan skal NHD vite hvordan alle personer innen disse fagfeltene reagerer?

Jeg tror du vil finne like mange forskjellige mennesker innen disse yrkene som i andre yrkesgrupper.

Du reagerer sikkert forskjellig på kritikk og ros enn dine kolleger. Eller?

Gjest merkelig spørsmål
Skrevet

Hvorfor spør du nhd om dette? Skal han svare på vegne av alle psykiatere i hele Norge, eller er spørsmålet bare kamuflert slik at det egentlig er psykiateren nhd du spør?

I så fall er det betimelig å minne deg om at nhd ikke er din psykiater.

Skrevet

Hvorfor spør du nhd om dette? Skal han svare på vegne av alle psykiatere i hele Norge, eller er spørsmålet bare kamuflert slik at det egentlig er psykiateren nhd du spør?

I så fall er det betimelig å minne deg om at nhd ikke er din psykiater.

Jeg spør om _behandlere_ er ydmyke, og om de tar imot kritikk fra pasienter. Men ja, jeg har skjønt at det var dumt å rette spørsmålet til nhd.

Beklager, spørsmålet kan bare overses.

Gjest saga blott
Skrevet

Det var dumt, og jeg skulle ikke rettet det til nhd.

Jaja, det var vel ikke så farlig :)

Og han vet sikkert noe om hvordan folk i psykiatrien reagerer, jeg og vet det fordi jeg har truffet mange som jobber i psykiatrien. Men de takler det forskjellig, så det finnes nok ikke kun et svar på ditt spørsmål.

Skrevet

Jaja, det var vel ikke så farlig :)

Og han vet sikkert noe om hvordan folk i psykiatrien reagerer, jeg og vet det fordi jeg har truffet mange som jobber i psykiatrien. Men de takler det forskjellig, så det finnes nok ikke kun et svar på ditt spørsmål.

Jeg tenkte feil, han underviser jo nye behandlere osv. Men det var dumt ja. :)

Gjest saga blott
Skrevet

Jeg tenkte feil, han underviser jo nye behandlere osv. Men det var dumt ja. :)

Neida, dumt var det ikke :)

Det var bare et spørsmål...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...