Gå til innhold

Trenger litt hjelp NHD

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret og Redd
Skrevet

Våkner opp og er forvirret, har fått remeron ca en uke, kanskje mer, er usikker. Har sovet pga r.polemeronen. Har sultestreiket ca en uke, dvs har bare spist diverse næringsgreier som er for slanking. Vet ikke hvordan forklare ting NHD, men de (psykolog, systemet) snakker med så mye rart oppi hodet mitt. Det svinger så veldig. Ene dagen snakker de med en som er redd, traumatisert, kan ingenting, fikser ingenting, en uke etterpå snakker de med en som er sterk, lite påvirkelig, tåler mye osv. .. Jeg blir forvirret av det. De spør meg om ting jeg ikke har tilgang til i hodet. De spør om følelser, tanker. Ene timen så husker jeg ikke hva jeg har snakket med de om, jeg har kanskje sagt mye om den tingen, og når de skal ta opp temaet er det "vet ikke" og "finner ikke informasjonen" inni hodet. Jeg er forvirret av det NHD.Jeg har spurt dem om hvorfor jeg har hukommelsestap. Jeg har spurt dem og får til svar at "det svinger veldig" Håper du tar meg seriøst NHD. Jeg vet ikke hvor jeg har meg selv lenger. Føler jeg holder på å bli gal. Jeg har vært så traumatisert og livredd at jeg til slutt bare krøp sammen, sånn at behovet bare var at noen satt i rommet og var trygg, for at jeg skulle våge å være i rommet. Er det psykose NHD ? Føler innimellom at jeg seriøst holder på å klikke. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjemme meg for å slippe å være tilstede, har prøvd under dyna-trixet. Jeg er visst traumatisert, men de skjønner lite av meg. Jeg føler meg som en manipulator, at de tror jeg er det, men de har sagt at de ikke tror jeg manipulerer. Jeg faller ut på en måte NHD. Kan du hjelpe meg med å si hva det er? Jeg har ikke oversikten lenger. Det er ikke noen steder som er "hjemme" ting føles fremmed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...