Gjest Kroniske muskelsmerter.... Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 en har fibromyalgi? Har hatt dette i flere år og tenker muligens å få nytte av psykomotorisk behandling, men lurer på om dette kan dekkes av NAV. 0 Siter
Gjest Melis37 Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Vi som har FM får ikke dekket noenting som helst av NAV,jeg har gått til psykomotoriske i mange år,men jeg har betalt egenandel. Man får jo igjen for frikort senere. Lykke til,håper psykomotorisk hjelper deg,meg hjalp det dessverre ikke. 0 Siter
PieLill Skrevet 19. januar 2013 Skrevet 19. januar 2013 Det burde være mulig å få dekket ut over egenandelen om legen skriver en riktig begrunnet henvisning. mvh 0 Siter
Angustia Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Psykomotorisk fysioterapi går under egenandelstak 2 om terapeuten har avtale. I mitt distrikt dekkes inntil 12 behandlinger (fra første behandling) om man har henvisning fra psykiatritjenesten. Men er usikker på om dette er en nasjonal ordning, og om den blei videreført i år. Sjekk med fastlegen eller Helfo: http://helfo.no/privatperson/egenandeler/Sider/default.aspx 0 Siter
Angustia Skrevet 20. januar 2013 Skrevet 20. januar 2013 Glemte å svare på dette: ''lurer på om dette kan dekkes av NAV.'' Nei, det er i så fall Helfo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.