Gå til innhold

blir ikke gravid

Anbefalte innlegg

Gjest ninnima
Skrevet

Vi har prøvd å bli gravide i 5 år nå. Jeg er 31år nå. Vi har vært hos lege men fant ikke noen årsak. Prøvd det meste. Nå har det gått så langt at jeg blir knust hver gang jeg får mensen. Orjer ikke gå ut, se barnevogner eller babyer. Begynner bare å gråte. Er ikke overvektig, ikke drikker jeg og røyker kanskhe 10 røyk i uka. Hva kan jeg gjøre? Er veldig deprimert. Orker ikke noe lenger.

Skrevet

Volvat har også gode tildub. Søk på assistert befruktning. Du vil se det er mange i Norge som tilbyr hjelp. På Volvat hadde de i sin tid "gravid garantipakke" som kostet noen tusen, men da fikk du behandling fram til den dagen du var gravid.

Selv har jeg to prøverørsbarn. Hjulpet fram ved Rikshospitalet i Oslo. Etter at det kom egenandel på behandling, er ikke ventetidene det de den gang var.

Det finnes håp:) Ikke gi deg. Men det kan koste noen kroner. Men det er vel anvendte penger.

Skrevet

Dere har fått sjekket for tette eggledere, pcos, sædkvalitet, om du har regelmessig eggløsning osv?

Kutt røyken helt og lev sunt og prøv ikke å være så opphengt i det - jada, jeg vet det ikke er lett! Lykke til! :o)

Skrevet

Har du/dere blitt grundig undersøkt, inkl lapraskopi av eggleder osv? Du skriver at dere har prøvd det meste, betyr det at dere har prøvd prøverørsmetoden også? Hvis ikke, bør du be om henvisning til videre utredning hos spesialist.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...