Gå til innhold

Lei av bivirkninger

Anbefalte innlegg

Gjest saga blott
Skrevet

Det er faktisk lettere å være sunn når jeg ikke tar medisiner, selv om jeg tar lav dose får jeg søtsug. Får vann i kroppen og fullstendig forstoppelse, det bedret seg uten medisin. Var himmelsk å få gå på do hver dag, ikke være avhengig av dulcolax. Behandleren min tror jeg ikke har bivirkninger, pga det er så lav dose. Det er feil, til og med mensen er borte og det er jo en bivirkning. Det er det eneste positive med solian.

Synes ting var lettere uten medisin, det å gå tur og. Men så blir jeg dårlig, ca etter en uke uten medisin. Det er så frustrerende! Tar nå 100 mg solian og 100 mg seroquel, vet at det gir meg bivirkninger. Finnes det annen medisin jeg kunne prøvd? Men alt har vel bivirkninger?

Skrevet

Zeldox skal visst være bra når det gjelder vektbivirkninger. Jeg ble veldig trett av den, men det trenger jo ikke du å bli.

Gjest saga blott
Skrevet

Zeldox skal visst være bra når det gjelder vektbivirkninger. Jeg ble veldig trett av den, men det trenger jo ikke du å bli.

Gjør ikke noe om jeg blir trøtt for jeg tar det om kvelden, har hatt zeldox før. Men tok det ikke som jeg skulle, kanskje jeg skal prøve det.

Skrevet

Gjør ikke noe om jeg blir trøtt for jeg tar det om kvelden, har hatt zeldox før. Men tok det ikke som jeg skulle, kanskje jeg skal prøve det.

Ja, kanskje du skulle gjøre det ettersom at du ikke blir fornøyd med de medisinene du bruker nå.

Gjest saga blott
Skrevet

Ja, kanskje du skulle gjøre det ettersom at du ikke blir fornøyd med de medisinene du bruker nå.

Tror aldri jeg blir fornøyd med ap, men må dessverre ha det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...