Gå til innhold

Tror dere på denne slankedietten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sånt preik om at alle må rense tarmer og kropp for helsens skyle, er i hvert fall bare tull. Kroppen er selvrensende.

Så hvis resten av kuren står i stil med de påstandene om den detox-propagandaen (og det er det vel all grunn til å anta): Bare glem det.

Jeg vedder en månedslønn på at de kommentarene er konstruert eller oversatt eller begge deler. Se på "Kjellfrid" f.eks. - her er det vel noen som ikke er helt stø i norske manns- og kvinnenavn?

''Se på "Kjellfrid" f.eks. - her er det vel noen som ikke er helt stø i norske manns- og kvinnenavn?''

Totalt off topic ift trådstarter: Jeg kjenner en Kjellfrid! Kjenner også en Bjørnhild, Arnhild, Dagrid og Runaug (alle erkenorske), hehe :-)

''Se på "Kjellfrid" f.eks. - her er det vel noen som ikke er helt stø i norske manns- og kvinnenavn?''

Totalt off topic ift trådstarter: Jeg kjenner en Kjellfrid! Kjenner også en Bjørnhild, Arnhild, Dagrid og Runaug (alle erkenorske), hehe :-)

Runaug, intet mindre...

Klart de finnes. Jeg kjenner noen få i samme "navneklasse" selv. Men bortsett fra en Åshild (som slett ikke er like gammelmodig som flere av de du nevner) på 22 år, er de ikke av noen årgang som skriver kommentarer på nett om slankekurer ;-)

Jeg tror de færreste som heter noe på -frid er spesielt opptatt av å slanke seg for å kunne ta av seg akkurat skjorta.

Runaug, intet mindre...

Klart de finnes. Jeg kjenner noen få i samme "navneklasse" selv. Men bortsett fra en Åshild (som slett ikke er like gammelmodig som flere av de du nevner) på 22 år, er de ikke av noen årgang som skriver kommentarer på nett om slankekurer ;-)

Jeg tror de færreste som heter noe på -frid er spesielt opptatt av å slanke seg for å kunne ta av seg akkurat skjorta.

''Runaug, intet mindre...

Jeg tror de færreste som heter noe på -frid er spesielt opptatt av å slanke seg for å kunne ta av seg akkurat skjorta.''

Det er her du tar feil, kjære laban, jeg henger det på Oslo-knaggen din ;-)

Mine eksempler er 'freshe' damer mellom 35 og 45 år som garantert er opptatt av vekt og mote. Og på barneskolen til Vesla er det intet mindre enn tre Åshild'er.

Nok en digresjon fra Lillebygd - ikke et innlegg i slankediett-tråden ;-)

''Runaug, intet mindre...

Jeg tror de færreste som heter noe på -frid er spesielt opptatt av å slanke seg for å kunne ta av seg akkurat skjorta.''

Det er her du tar feil, kjære laban, jeg henger det på Oslo-knaggen din ;-)

Mine eksempler er 'freshe' damer mellom 35 og 45 år som garantert er opptatt av vekt og mote. Og på barneskolen til Vesla er det intet mindre enn tre Åshild'er.

Nok en digresjon fra Lillebygd - ikke et innlegg i slankediett-tråden ;-)

Jeg mente bare at de _jeg_ kjenner som heter noe i den stilen, er godt voksne. Det kan godt tenkes at det er et oslofenomen, det handler uansett bare om min snevre bekjentskapskrets. Jeg regner ikke Åshild som et like gammelmodig navn, det skrev jeg vel også?

Når det gjelder det med å ta av seg skjorta, henviser det til det aller første jeg skrev - jeg tror det innlegget som er tillagt "Kjellfrid" er fabrikert av en "Kjell", ikke verken Kjellfrid, Møyfrid eller Frida.

Sånt preik om at alle må rense tarmer og kropp for helsens skyle, er i hvert fall bare tull. Kroppen er selvrensende.

Så hvis resten av kuren står i stil med de påstandene om den detox-propagandaen (og det er det vel all grunn til å anta): Bare glem det.

Jeg vedder en månedslønn på at de kommentarene er konstruert eller oversatt eller begge deler. Se på "Kjellfrid" f.eks. - her er det vel noen som ikke er helt stø i norske manns- og kvinnenavn?

Hæ? Hadde en helnorsk lærer som het Kjellfrid da jeg gikk siste året på ungdomsskolen ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...