Gå til innhold

Syk igjen to uker etter influensa....

Anbefalte innlegg

Hadde influensa og bronkitt fra romjula og over nyttår. To uker siden jeg ble feberfri i dag, ca en uke siden jeg sluttet å hoste intenst.

I går merket jeg "vondtene" komme i luftveiene igjen, jeg hoster (sånn vond skrapehoste), og har feber igjen i dag....

Uflaks fordi immunforsvaret var langt nede etter en uke med 39 i feber under influensa'n, eller "komplikasjon" etter influensaen?

Var slapp i noen dager etter at feberen forsvant, men har nå følt meg pigg og grei i ca en uke....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387812-syk-igjen-to-uker-etter-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest god bedring

Vel, det går jo tre ulike typer influensaer (inkl svineinfluensa), ulike forkjølelsestyper, samt minst to typer omgangssyke, så man er dessverre ikke immun selv om man nettopp har hatt influensa, i tillegg så er immunforsvaret litt redusert etter en kraftig infeksjon, dertil er man mer mottakelig.

Du får bare prøve å styrke immunforsvaret, drikke masse, få i deg masse vitaminer

og holde deg varm. Varm grønn te med honning er supert for immunforsvaret.

Og hostesaft mot slimhosten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...