Gå til innhold

Alkoholiker:Han har det verre enn meg!

Anbefalte innlegg

Vi lever nå i en ond verden hvor de sterke tråkker på de svake,og de rike tror at de fattige er late.Vi tar bare ut de ordene fra en gammel hellig bok og siterer slike ting som:"Arbeider du ikke,skal du heller ikke ete".At hoved-personen helbredet de syke er mindre interresent.Hvem som var faren og moren hans har blitt fokus,og verdens største kirke er viet hans mor.

Når ble menneskeheten ett MLM system som en pyramide av 100 000 superrike på toppen og ca 7 milliarder slaver i to kategorier? Vi 2-4 millirder i middelklassen og rike og 3-5 milliarder fattige,syke,svake,dumme og kriminelle?

Jeg trodde jeg var syk og svak.Mulig jeg er sterkere enn jeg tror,siden jeg både tilhører middelklassen og har en høy uføretrygd.Siden jeg har jobbet i Ruter i 18 år har jeg over 300 000.Min xkone "skjøt meg med hagla",men ingen haggel traff hjertet,lungene eller hjernen.Jeg var i bevegelse siden jeg oppdaget "hagla" i siste liten og klarte å gjemme meg.Jeg har brukt 20 år på "sykehuset og rekonvalesens"

Jeg hadde en gang en barnetro,men alle religiøse har i 20 år sabotert så hardt at alt forsvant i selvmordsbombere,

pedofile,homofile og psykopater som kaldte seg kristen,muslim o.a.Når en biskop nekter å godkjenne bibelen som Guds ord også 2000 år etter,har denne gamle boken helt mistet sin kraft.

Humanisme og ateisme er nå min religion,siden jeg tror at intellekt og medfølelse aldri vil dø hos oss alle.

"Johan" er 45 år og alkoholiker,han har falt og fått skade på hjernen så høyre øyet har stor pupill og venstre liten.Han kjøpte 20 borg øl i går og jeg kjørte ham hjem.Ovnen er ikke godtkjent så han kan ikke fyre med ved.Alle vinduene er "punkterte" og jeg tviler sterkt på om han klarer å holder over 10-15 grader inne.Hans forrige strømregning var på 7800 kr.

Hvorfor nekter NAV eller sosialkontoret å hjelkpe ham? Er det bare fordi han er mann og det kanskje er bare kvinner på kontoret og de bare går å venter på at han fryser ihjel?

Regner med at romfolkene har hatt vett nok til å rømme landet?

De narkomane er nå i Skippergata og har ett eget sprøyte-rom.Blåkors,Kirkens Bymisjon o.a. hjelper de som bo i byer.

Har man vært "så dum" at man har flyttet5 på landet eller må jage bort alle sine demoner med alkohol,sitter man der på gulvet siden man falt mellom 2 stoler.Gulvet er kaldt ogt Johan kommer ikke opp uten hjelp,siden han også har skadet det ene benet.

Så da må jeg stikke innom og sjekke om han er i live,og ta en liten prat.Har får gamle klær og 1 av 6 varmeovner av meg.

Hurra for verdens aller rikeste land som elsker og hjelper alle de syke og svake!

I dag er det bare 5 blå så da får vi håpe han ikke er stiv og kald?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387820-alkoholikerhan-har-det-verre-enn-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her var det ikke mange kommentarer gitt. Folket er visst mer opptatt av kaloriene de får i seg !

Ja,vi har blitt ganske harde og brutale her i det kalde nord.I dag var det -20 og jeg måtte kjefte på ei jente som lot sin lille Dachs stå ute og fryse.Enten får man kjøpe klær tilø hunden,eller ta den inn i butikken.Det var ett gelender ned til kjelleren hun kunne ha bundet hunden til.Den veter vel mellom 5 og 8 kg tenker jeg.Ikke akkurat en trekkhund!

Alkiser og narkomane har visst ikke livets rett lenger.

Ja,vi har blitt ganske harde og brutale her i det kalde nord.I dag var det -20 og jeg måtte kjefte på ei jente som lot sin lille Dachs stå ute og fryse.Enten får man kjøpe klær tilø hunden,eller ta den inn i butikken.Det var ett gelender ned til kjelleren hun kunne ha bundet hunden til.Den veter vel mellom 5 og 8 kg tenker jeg.Ikke akkurat en trekkhund!

Alkiser og narkomane har visst ikke livets rett lenger.

Øhhh... Slike hunder har vaneligvis pels da....

Gjest Shira :o)

Har du sett hvor kort den pelsen er?

http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Stravharig_tax.jpg

Dachser er jakthunder, så de tåler litt. Selvsagt skal de ikke stå i timesvis i kulda i ro, men om eieren var på butikken en tur, så tåler de det.

Mange driver å kler på Dachsene for de ser så små ut, men de er ganske robuste. Jeg har hatt Dachs i over 10 år, og har 2 stk akkurat nå, og mine har akkurat vært ute i -12, frivillig.

Om hunden sto der veldig lenge så er det bra du sa i fra.

Annonse

Gjest Shira :o)

Har du sett hvor kort den pelsen er?

http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Stravharig_tax.jpg

Lite tillegg, Dachsene skjelver ofte, uten at det betyr at de fryser. Mine har hatt varierende grad av skjelving, hun ene så konstant frostig ut, enten det var pluss 20 eller minus 20. Det var hennes "ivrighet". Den ene mine skjelver ikke noe i det hele tatt, men den andre gjør.

Mange hunder med kort pels... Dacsen er såpass robust at den tåler nok mer kulde enn du tror. De blir feks. brukt som jakthunder...;-)

Bare i desember- februar? Hva slags dyr er det som bare finnes i Norge,Sverige og Finnland? Hvor lenge er du ute i -20 grader? 4 timer? 6 timer? Jeg holder ut bare i 15 minutter,men så er jeg en pyse da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...