Gå til innhold

Når kuren er ferdig vil alt bli som før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lenge vært plaget av smerter i nakke og skuldre, og som i følge fastlegen har ført til senebetennelse i begge armene.

Dette har påvirket psyken min i en betydelig grad - det vet jeg fordi jeg over tid har merket stor forskjell på dagsofrmen som følge av dette.

Det har gitt mye negative tanker, tretthet og slitenhet, og humørsvingninger.

Jeg har spist paracet som drops fordi det har hjelpa meg å slappe litt av i musklene og dempet smertene litt. Når jeg har lagt meg på puta har nakken føltes som en stokk og jeg har ikke klart å slappe av.

Nå har jeg fått en såkalt "hestekur" av legen med betennelsesdempende, og jeg merker etter bare få dager en svær bedring. Dette gjør også mye med psyken min.

Hadde jeg visst at denne medisinen skulle gjøre livet mitt så mye bedre, hadde jeg spurt for lengst. Det er helt utrolig. Nå husker jeg hvor godt jeg hadde det før jeg fikk disse plagene.

Det jeg er redd for, er at det skal bli som før når jeg er ferdig med denne hestekuren?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...