Gå til innhold

Jeg har ikke noe glede av det sosiale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer alltid tilbake til at et tilbaketrukket liv er kanskje det beste for meg. Det er sjeldent jeg trives sosialt. Jeg har prøvd å få meg venner og kjæreste. Det ender i skuffelser. Jeg bare irriterer meg over dem eller de skuffer meg i sin oppførsel. Jeg tror ikke det er bra å leve isolert, men av en eller annen grunn så ender jeg opp ensom .

Skrevet

Kanskje du har søkt venner og kjæreste du ikke har kjemi med, og burde se i andre retninger?

Skrevet

Ja nettopp, er du ei dame ? Du minnet meg sterkt om et menneske ?

Gjest saga blott
Skrevet

Det er ikke alle som er ment for å være sosiale.

Gjest Ladytron
Skrevet

Hvordan opplever du det å være mye alene da?

Gjest kjenn etter
Skrevet

Forstår hva du mener.

Jeg har kuttet ut mange de siste årene. i dag har jeg kontakt med mennesker jeg kjenner jeg blir i godt humør av å være sammen med og som jeg får energi av. Jeg har lært meg å kjenne etter. Hva føler, tenker og orker jeg etter å ha vært sammen med den og den er spørsmål jeg stiller meg etter det sosiale. Hvis jeg flere ganger kjenner meg såret og tappet, så kutter jeg de ut, enkelt og greit. Har også kuttet ut visse familiemedlemmer i størst mulig grad.

Jeg har fått det bedre med meg selv etter jeg selv bestemte hvem jeg vil bruke min tid på.

Skrevet

Kanskje du har søkt venner og kjæreste du ikke har kjemi med, og burde se i andre retninger?

Ja, det kan hende. Synes det er vanskelig å finne de rette som jeg trives med, enten er de for mye eller for lite.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har det alltid vært slik?

Skrevet

Har det alltid vært slik?

Jeg har alltid vært sjenert så jeg har aldri trivdes i selskaper. Jeg var alltid den stille, og dette ble kommentert. Jeg var ikke interessert i å bli med i gjenger da jeg gikk på barneskolen og ungdomsskolen. Følte meg kanskje ikke interessant nok? I voksen alder har jeg nok blitt en einstøing.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...