Gå til innhold

Muslimske ledere: "Jødene styrer norsk presse"

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Nei, jeg mener Johan Galtung er representativ for Johan Galtung.''

På samme måte som disse immanen ikke representerer andre enn selv selv. For øvrig er dagens jødehat minst like utbredt på venstresiden. Det VET du godt, selv om du helt ikke liker å snakke om det.

''På samme måte som disse immanen ikke representerer andre enn selv selv. For øvrig er dagens jødehat minst like utbredt på venstresiden. Det VET du godt, selv om du helt ikke liker å snakke om det. – lauring''

Nei, jødehat er ikke utbredt på venstresiden.

Derimot er nok ikke venstresiden så feige når det gjelder å stå opp mot Israels ulovlige okkupasjon av Palestina. I likhet med mange jøder, for øvrig.

Å forfekte at enhver kritikk av Israels okkupasjon av nabolandet er "jødehat" er selvsagt bagatellisering av jødehat.

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• Nord og ned

13

• serenity777

6

• skipohoi

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Tvilsomt. Han er tatt rallende med buksene nede så mange ganger nu at noen neppe lar seg narre lenger. – speer''

Med tanke på at ditt forbilde (Albert Speer) var en av toppene i det tredje riket, og en av Hitlers personlige venner, så er det åpenbart at du også denne gangen kun har personpreik å fare med.

Hvorfor bruker du navnet til en nazist?

''Med tanke på at ditt forbilde (Albert Speer)''

Nå får du passe den stygge kjeften din før du blir kastet ut herfra også. Man husker godt hvordan det gikk når du ble kastet på hodet ut av VGs forum.

'' var en av toppene i det tredje riket, og en av Hitlers personlige venner, så er det åpenbart at du også denne gangen kun har personpreik å fare med.''

Personpreiket er det utelukkende du som står for.

''Hvorfor bruker du navnet til en nazist?''

Tja, for å terge deg kanskje? Men hvorfor har du tidligere brukt navnet til den tidligere store leder av Nord-Korea som nick?

Skrevet

''Hvem snakker du om nå? Frp? Avisen Dagen? Diverse andre religiøse grupper?''

Noen ganger lurer man på om du bare spiller dum, eller faktisk er det. Jeg har mest tro på alternativ 2.

''Og hvor har jeg uttalt meg om hvorvidt det er OK?''

Så fint at du faktisk ønsker å stoppe pengeoverføringene fra det offentlige til disse hatgruppene.

Igjen ikke noe fornuftig svar fra deg, bare en masse usammenhengende babbel om konspirasjonsteorier.

Skrevet

Nå får du passe den stygge kjeften din før du blir kastet ut herfra også. Man husker godt hvordan det gikk når du ble kastet på hodet ut av VGs forum.

'' var en av toppene i det tredje riket, og en av Hitlers personlige venner, så er det åpenbart at du også denne gangen kun har personpreik å fare med.''

Tja, for å terge deg kanskje? Men hvorfor har du tidligere brukt navnet til den tidligere store leder av Nord-Korea som nick?

Svar heller på hvorfor du bruker etternavnet til en kjent nazist som nick?

Skrevet

''På samme måte som disse immanen ikke representerer andre enn selv selv. For øvrig er dagens jødehat minst like utbredt på venstresiden. Det VET du godt, selv om du helt ikke liker å snakke om det. – lauring''

Nei, jødehat er ikke utbredt på venstresiden.

Derimot er nok ikke venstresiden så feige når det gjelder å stå opp mot Israels ulovlige okkupasjon av Palestina. I likhet med mange jøder, for øvrig.

Å forfekte at enhver kritikk av Israels okkupasjon av nabolandet er "jødehat" er selvsagt bagatellisering av jødehat.

''Nei, jødehat er ikke utbredt på venstresiden.''

Neida sikkert ikke...var selvsagt ikke derfor AUF.eren som la ut på facebook at jøder bør gasses ihjel rakk å få nersten 50 likes fra sine sososialistvenner i løpet av bare en times tid. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3516618.ece

Ærlig talt. Dette er et altfor alvorlig emne til at du skal søle det ned med din kloakk.

Skrevet

''Men hvorfor har du tidligere brukt navnet til den tidligere store leder av Nord-Korea som nick?''

Hehe good one!

Skrevet

Svar heller på hvorfor du bruker etternavnet til en kjent nazist som nick?

''Svar heller på hvorfor du bruker etternavnet til en kjent nazist som nick?''

Ute og fossror? greit med Kim etter forbildet ditt, men hva stod 78 for?

Skrevet

Her blander du hummer og kanari, og det vet du godt.

Det er folk på en ekstreme høyresiden som hater enten jøder eller muslimer eller begge. Det virker som det går på rundgang, sammen med hat av kvinner, homofile, funksjonshemmede, romfolk, osv.

Utover det bør du slutte å bagatellisere anti-semittisme, ved å sammenligne folk som protesterer mot staten Israels ulovlige okkupasjon av nabolandet, med jødehat.

Det er nå, for øvrig, et knapt flertall i Israel for en palestinsk stat:

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.10860960

Argumentasjonen din holder ikke mål, Sør...

Du er villig til å se bort i fra anti-semitisme, og rasisme mot jøder i Israel. Mens du tillegger dine politiske motstandere meninger de ikke har.

Du er jaggu bra feilfri, i egne øyne.

Skrevet

Argumentasjonen din holder ikke mål, Sør...

Du er villig til å se bort i fra anti-semitisme, og rasisme mot jøder i Israel. Mens du tillegger dine politiske motstandere meninger de ikke har.

Du er jaggu bra feilfri, i egne øyne.

''Du er villig til å se bort i fra anti-semitisme, og rasisme mot jøder i Israel. Mens du tillegger dine politiske motstandere meninger de ikke har.

Du er jaggu bra feilfri, i egne øyne. – serenity777''

Jeg har aldri sett bort fra anti-semittisme eller rasisme. Det ligger i sakens natur at hvis man er mot rasisme, så er det komplett meningsløst å være mot rasisme mot A men ikke B.

For meg er diskriminering av jøder, muslimer, romfolk, funksjonshemmede, homofile, osv osv akkurat det samme, og jeg er totalt mot det.

I motsetning til diverse andre som mener de kan trakassere muslimer nå, og sikkert bytter til jøder eller homofile snart.

Skrevet

''Du er villig til å se bort i fra anti-semitisme, og rasisme mot jøder i Israel. Mens du tillegger dine politiske motstandere meninger de ikke har.

Jeg har aldri sett bort fra anti-semittisme eller rasisme. Det ligger i sakens natur at hvis man er mot rasisme, så er det komplett meningsløst å være mot rasisme mot A men ikke B.

For meg er diskriminering av jøder, muslimer, romfolk, funksjonshemmede, homofile, osv osv akkurat det samme, og jeg er totalt mot det.

I motsetning til diverse andre som mener de kan trakassere muslimer nå, og sikkert bytter til jøder eller homofile snart.

''For meg er diskriminering av jøder, muslimer, romfolk, funksjonshemmede, homofile, osv osv akkurat det samme, og jeg er totalt mot det''

Langt i fra. Selv blinde kan se hvordan du i en årrekke jar alliert deg med nåtidens nazister, islamistene, herunder slike svin som han denne tråden handler om.

Skrevet

Hei,

Norge og resten av Europa styres av et kristent livssyn som er noe forskjellig fra muslimenes.

Problemet er i Palestina/ Isreal, ikke her i Norge. Likevel er jeg noe uroa over utviklingen i Norge når en ser 100 år fram i tid. Sammenblanding av livssyn med "dype røtter" kan være i verste fall bli en "tikkende bombe".

Hvorfor ville Hitler og Nazi- Tyskland utrydde Jødene og slaviske folkeslag?

Min teori var at jødane var "for flinke", og at de slaviske folka østover måtte vekk for at tyskerne skulle få "lebensraum" på slettene øst og ned mot ferieperlene langs Svartehavet.

Hadde du svart hår og brune øyne i Tyskland, levde du "farlig" i Hitlers "avl" mot den hvite blonde ariske rase.

For meg personlig blir det aldri snakk om noe hat av et helt folkeslag, enten en snakker jøder eller muslimer. Det blir som å drepe fluer med kanon.

Hilsen en med mørkt hår og stolt av det ( skulle gjerne hatt brune øyne også )

Skrevet

Vi andre ser att du Sør ikke ser bort ifra antisemitismen til muslimer, du unnviker å kommentere den, eller bagatelliserer den. Du er den største rasisten av alle, du er kulturrelativist...

Kulturrelativismen er kun antirasistisk i skinnet. De har sine egne verdier, og alt som kan bryte med kulturrelativistens logikk, blir sett på som en trussel, som kulturrelativisten bruker "rasismekortet" for å stoppe. For med en gang folk slutter å bry seg om kulturrelativistens propaganda, så føler han seg truet. Han er ikke ektefølt bekjemper av rasisme, nei for han ser ned på de som ikke deler hans verdier. Så ironisk nok, blir han den største sortereren av mennesker, nemlig den som sorterer mennesker i "politisk korrekte" og fascister. Ikke noe i mellem. Og selv er han ofte ikke kulturrelativistisk når det kommer til israel. For i hatet mot israel ligger den største dogmen av de alle, nemlig den om den ufeilbarlige og uskyldige islamisten...

Skrevet

Vi andre ser att du Sør ikke ser bort ifra antisemitismen til muslimer, du unnviker å kommentere den, eller bagatelliserer den. Du er den største rasisten av alle, du er kulturrelativist...

Kulturrelativismen er kun antirasistisk i skinnet. De har sine egne verdier, og alt som kan bryte med kulturrelativistens logikk, blir sett på som en trussel, som kulturrelativisten bruker "rasismekortet" for å stoppe. For med en gang folk slutter å bry seg om kulturrelativistens propaganda, så føler han seg truet. Han er ikke ektefølt bekjemper av rasisme, nei for han ser ned på de som ikke deler hans verdier. Så ironisk nok, blir han den største sortereren av mennesker, nemlig den som sorterer mennesker i "politisk korrekte" og fascister. Ikke noe i mellem. Og selv er han ofte ikke kulturrelativistisk når det kommer til israel. For i hatet mot israel ligger den største dogmen av de alle, nemlig den om den ufeilbarlige og uskyldige islamisten...

''

Kulturrelativismen er kun antirasistisk i skinnet. De har sine egne verdier, og alt som kan bryte med kulturrelativistens logikk, blir sett på som en trussel, som kulturrelativisten bruker "rasismekortet" for å stoppe. For med en gang folk slutter å bry seg om kulturrelativistens propaganda, så føler han seg truet. Han er ikke ektefølt bekjemper av rasisme, nei for han ser ned på de som ikke deler hans verdier. Så ironisk nok, blir han den største sortereren av mennesker, nemlig den som sorterer mennesker i "politisk korrekte" og fascister. Ikke noe i mellem. Og selv er han ofte ikke kulturrelativistisk når det kommer til israel. For i hatet mot israel ligger den største dogmen av de alle, nemlig den om den ufeilbarlige og uskyldige islamisten...''

Meget velskrevet.

Skrevet

''Vi andre ser att du Sør ikke ser bort ifra antisemitismen til muslimer, du unnviker å kommentere den, eller bagatelliserer den. Du er den største rasisten av alle, du er kulturrelativist...

Kulturrelativismen er kun antirasistisk i skinnet. De har sine egne verdier, og alt som kan bryte med kulturrelativistens logikk, blir sett på som en trussel, som kulturrelativisten bruker "rasismekortet" for å stoppe. For med en gang folk slutter å bry seg om kulturrelativistens propaganda, så føler han seg truet. Han er ikke ektefølt bekjemper av rasisme, nei for han ser ned på de som ikke deler hans verdier. Så ironisk nok, blir han den største sortereren av mennesker, nemlig den som sorterer mennesker i "politisk korrekte" og fascister. Ikke noe i mellem. Og selv er han ofte ikke kulturrelativistisk når det kommer til israel. For i hatet mot israel ligger den største dogmen av de alle, nemlig den om den ufeilbarlige og uskyldige islamisten... – serenity777''

Og der kom, om enn innpakket i uhorvelige mengder ren bullshit, rasismekortet fra deg.

Som vanlig har du heller ikke nå noen dokumentasjon på fantasiene dine.

Lykke til når du har noe å komme med som er relatert til virkeligheten.

Skrevet

''Nei, jødehat er ikke utbredt på venstresiden.''

Neida sikkert ikke...var selvsagt ikke derfor AUF.eren som la ut på facebook at jøder bør gasses ihjel rakk å få nersten 50 likes fra sine sososialistvenner i løpet av bare en times tid. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3516618.ece

Ærlig talt. Dette er et altfor alvorlig emne til at du skal søle det ned med din kloakk.

Jeg var i 70-års lag med en en profilert SV-leder i Østfold, han er død nå. Han sa ordrett: "Fy faan, skulle ønske Hitler hadde greid å fullføre jobben han begynte på med jødene"

Jeg trodde ikke det jeg hørte, -men det lignet veldig på det jeg leste i linken din.

Skrevet

Jeg var i 70-års lag med en en profilert SV-leder i Østfold, han er død nå. Han sa ordrett: "Fy faan, skulle ønske Hitler hadde greid å fullføre jobben han begynte på med jødene"

Jeg trodde ikke det jeg hørte, -men det lignet veldig på det jeg leste i linken din.

Samme her. Har hørt det samme rundt et dusin ganger opp gjennom åra, og uten unntak fra venstrevridde.

Skrevet

''Vi andre ser att du Sør ikke ser bort ifra antisemitismen til muslimer, du unnviker å kommentere den, eller bagatelliserer den. Du er den største rasisten av alle, du er kulturrelativist...

Kulturrelativismen er kun antirasistisk i skinnet. De har sine egne verdier, og alt som kan bryte med kulturrelativistens logikk, blir sett på som en trussel, som kulturrelativisten bruker "rasismekortet" for å stoppe. For med en gang folk slutter å bry seg om kulturrelativistens propaganda, så føler han seg truet. Han er ikke ektefølt bekjemper av rasisme, nei for han ser ned på de som ikke deler hans verdier. Så ironisk nok, blir han den største sortereren av mennesker, nemlig den som sorterer mennesker i "politisk korrekte" og fascister. Ikke noe i mellem. Og selv er han ofte ikke kulturrelativistisk når det kommer til israel. For i hatet mot israel ligger den største dogmen av de alle, nemlig den om den ufeilbarlige og uskyldige islamisten... – serenity777''

Og der kom, om enn innpakket i uhorvelige mengder ren bullshit, rasismekortet fra deg.

''Lykke til når du har noe å komme med som er relatert til virkeligheten.''

Dette er virkeligheten, slik du fremstår og slik verden ser deg.

Skrevet

Der ble det endelig stopp på dine forsøk på fornuftig argumentasjon, fordi du ble avslørt som kulturrelativist.

Skrevet

"der kom rasismekortet"

Ja, det er vel uvant for deg å være på den andre siden av det, for det er jo som oftest du som gir det :)

Skrevet

Hei,

Norge og resten av Europa styres av et kristent livssyn som er noe forskjellig fra muslimenes.

Problemet er i Palestina/ Isreal, ikke her i Norge. Likevel er jeg noe uroa over utviklingen i Norge når en ser 100 år fram i tid. Sammenblanding av livssyn med "dype røtter" kan være i verste fall bli en "tikkende bombe".

Hvorfor ville Hitler og Nazi- Tyskland utrydde Jødene og slaviske folkeslag?

Min teori var at jødane var "for flinke", og at de slaviske folka østover måtte vekk for at tyskerne skulle få "lebensraum" på slettene øst og ned mot ferieperlene langs Svartehavet.

Hadde du svart hår og brune øyne i Tyskland, levde du "farlig" i Hitlers "avl" mot den hvite blonde ariske rase.

For meg personlig blir det aldri snakk om noe hat av et helt folkeslag, enten en snakker jøder eller muslimer. Det blir som å drepe fluer med kanon.

Hilsen en med mørkt hår og stolt av det ( skulle gjerne hatt brune øyne også )

''For meg personlig blir det aldri snakk om noe hat av et helt folkeslag, enten en snakker jøder eller muslimer.''

PS:

Jøder er et folkeslag. De kan være alt fra ateister til ortodokse i den jødiske tro. De er av ulik nasjonalitet, men de fleste bor vel nå i Israel. Det bor også andre folkeslag enn jøder i Israel.

Muslimer er verken et folkeslag, en nasjonalitet eller en rase. Muslimer er personer som har sluttet seg til den islamske tro.

Det er ikke mer rasistisk å rakke ned på muslimer enn å gjøre det samme mot kristne, buddister, hinduister eller ateister.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...