Gå til innhold

Hvordan kjøre Minecraft server fra 2 lokasjoner

Anbefalte innlegg

13-åringen kjører en Minecraft server på sin laptop.

Den ble satt opp hos meg, med port forwarding på min ruter.

Så er han jo hos pappaen sin annenhver uke, og vil fortsette å kjøre serveren derfra. Vi åpnet porter på pappas ruter og endret adressen i Minecraft properties filen.

Når han nå starter serveren hos faren, begynner serveren på scratch igjen. Ingenting av det de har bygget er altså der.

Er det mulig å komme rundt dette? Altså kjøre serveren uendret fra de to stedene? Maskinen er jo den samme, det er bare IP-adressen som er endret.

Fortsetter under...

Jeg kan ikke svare deg, dessverre, men kan du hjelpe oss? Sønnen min får ikke logget seg på lenger. Vi prøvde å få nytt passord, logget på fra både gammel og ny "utgangsside" (vet ikke hva det heter...), men til slutt hadde vi ikke flere forsøk igjen. Han kommer ikke inn i det hele tatt. Hva kan vi gjøre nå? Han er 9 år, så jeg må bistå med min begrensede erfaring...

Jeg kan ikke svare deg, dessverre, men kan du hjelpe oss? Sønnen min får ikke logget seg på lenger. Vi prøvde å få nytt passord, logget på fra både gammel og ny "utgangsside" (vet ikke hva det heter...), men til slutt hadde vi ikke flere forsøk igjen. Han kommer ikke inn i det hele tatt. Hva kan vi gjøre nå? Han er 9 år, så jeg må bistå med min begrensede erfaring...

Det er jeg ikke sikker på dessverre, kjenner bare til den vanlige siden for passordbytte, men det har dere sikkert forsøkt?

http://help.mojang.com/customer/portal/articles/329524-change-or-forgot-password

Det er jeg ikke sikker på dessverre, kjenner bare til den vanlige siden for passordbytte, men det har dere sikkert forsøkt?

http://help.mojang.com/customer/portal/articles/329524-change-or-forgot-password

Takk for svar, ja det var den siden vi prøvde å få nytt passord fra...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...