Gå til innhold

Jeg er utslitt

Gjest ulykkelig ulykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet kontrollen i dag da jeg ble redd. Opplevde å bli truet inne på et kontor på et bilverksted. Opplever å ha blitt dårlig behandlet som kunde, men hvem hører på middelaldrende, gråhåret, kvinnelig bileier.

Jeg er først og fremst bunnulykkelig i øyeblikket og kommer nok ikke til å gå på jobb i morgen. Vet ikke om jeg noensinne kommer til å få lyst til å stå opp igjen.

Skrevet

''Jeg er først og fremst bunnulykkelig i øyeblikket og kommer nok ikke til å gå på jobb i morgen.''

Du skal være hjemme fra jobb i morgen fordi noen duster på et bilverksted sa noe du ble lei deg for?! Kom deg på jobb sier nå jeg! Det blir ikke bedre av at du setter deg i en stol og glor i veggen!

Skrevet

''Jeg er først og fremst bunnulykkelig i øyeblikket og kommer nok ikke til å gå på jobb i morgen.''

Du skal være hjemme fra jobb i morgen fordi noen duster på et bilverksted sa noe du ble lei deg for?! Kom deg på jobb sier nå jeg! Det blir ikke bedre av at du setter deg i en stol og glor i veggen!

Nei jeg skal ikke sitte på en stol, jeg skal ligge i senga. Det handler ikke om å si noe til meg. Det handler om at jeg kommer ikke til å greie å jobbe i morgen. Det er ikke bare "å ta seg sammen".

Gjest Andre grunner som ligger bak?
Skrevet

Basert på det du skriver her, om det var alt, så er dette en voldsom overreaksjon, for å si det mildt.

Skrevet

Basert på det du skriver her, om det var alt, så er dette en voldsom overreaksjon, for å si det mildt.

Jeg har ikke skrevet om hele livet mitt i detaljer her hvis det er det du mener med ALT.

Gjest Andre grunner..?
Skrevet

Jeg har ikke skrevet om hele livet mitt i detaljer her hvis det er det du mener med ALT.

Jeg mener selvsagt om episoden, hva har resten av livet ditt med dette å gjøre? :-)

Med mindre det var trusler med våpen og på liv og død, så kan jeg ikke helt se at det er noen grunn til å la være å møte opp på jobb, i såfall er jeg glad jeg ikke er din sjef men du jobber mest sannsynlig for deg selv.... :-)

Skrevet

Jeg mener selvsagt om episoden, hva har resten av livet ditt med dette å gjøre? :-)

Med mindre det var trusler med våpen og på liv og død, så kan jeg ikke helt se at det er noen grunn til å la være å møte opp på jobb, i såfall er jeg glad jeg ikke er din sjef men du jobber mest sannsynlig for deg selv.... :-)

Nei jeg jobber ikke for meg selv, men jeg er delvis sykemeldt og kan la være å møte på jobb i morgen selvom jeg hadde tenkt å gjøre det.

Skrevet

Nei jeg skal ikke sitte på en stol, jeg skal ligge i senga. Det handler ikke om å si noe til meg. Det handler om at jeg kommer ikke til å greie å jobbe i morgen. Det er ikke bare "å ta seg sammen".

''Det er ikke bare "å ta seg sammen".''

OK. Hva er det, da? Hva tenker du kan hjelpe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...