Gå til innhold

Helt like "blåmerker" oppå hendene??

Anbefalte innlegg

Lørdag morgen våkna jeg og kjente at jeg var øm oppe den ene hånda mi (midt på). Det kjentes ut som den følelsen man har når man har hatt en kanyle i hånden og er øm og litt blålig noen dager etterpå.. Det rare er at den andre hånda er NØYAKTIG lik!!! Begynner å mistenke at jeg kan ha blitt bortført av romvesener om natta da jeg sov, og at de har utført diverse eksperimenter med meg med kanyle osv - i så fall har jeg ikke merka noenting, for jeg sov godt :P

Hva i huleste er dette for noe?? Noen skumle sykdommer som starter på denne måten? :P Jeg er forøvrig frisk som en fisk, men grubler litt på dette mysteriet;)

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke det et forvarsel om jordens undergang?

Har ikke hørt noe om det nei. Det har jo forøvrig forekommet i alle fall siden 1224, det første, dokumenterte tilfellet av stigmata var hos Frans av Asissi. Og verden består nå fremdeles. :o)

Annonse

Jeg burde antagelig selge historien min?

*dollarglimt i øya*

Det er så rart å tenke på at vi kommuniserer med en som er døv, at du er det. Det føles ikke sånn.

Lager du noen lyder overhode? Inni deg, feks susing?

Gjør du noen lyder selv? Har hørt døve som gjør det (ukontrollert?). Hvis du gjør det, hører du det selv?

Du trenger ikke svare, om du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig på det :-)

Det er så rart å tenke på at vi kommuniserer med en som er døv, at du er det. Det føles ikke sånn.

Lager du noen lyder overhode? Inni deg, feks susing?

Gjør du noen lyder selv? Har hørt døve som gjør det (ukontrollert?). Hvis du gjør det, hører du det selv?

Du trenger ikke svare, om du ikke vil, jeg er bare nysgjerrig på det :-)

"Lager du..." skulle være "hører du..."

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...