Gå til innhold

Finnes et slikt kamera?

Anbefalte innlegg

Gjest fotoentusiasten.

Jeg ønsker å ta bildeserie av noe som endrer seg langsomt og tar lang tid. Og da mye langsommere enn normalen med 24 bilder pr. sek og tar flere timer. Da er det jo ikke aktuelt med ordinært opptak og deretter bildebehandling (for mange bilder).

Kjenner du til et slikt speilreflekskamera?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387889-finnes-et-slikt-kamera/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fotoCanon

"Alle" speilreflekskameraer har vel slikt?

Vet X har et Canon 600D, han tar bilde av nordlys eller skyer. Lang lukkertid, høy ISO...har ikke peiling på innstillingene asså, bare veit at de kameraene finnes..-og jeg sa bare noen innstillingsbegrep jeg har hørt før...

De fleste moderne speilrefleks fra Nikon og Canon har dette.

Om du allerede har et speilrefleks, er det billigere å kjøpr en litt avansert fjernutløser der du kan stille inn hvor ofte du skal ta bilder. Slike får du til mellom 500 og 1000 1000 kroner hos

fotovideo.no og japanphoto.no

Gjest fotoentusiasten.

De fleste moderne speilrefleks fra Nikon og Canon har dette.

Om du allerede har et speilrefleks, er det billigere å kjøpr en litt avansert fjernutløser der du kan stille inn hvor ofte du skal ta bilder. Slike får du til mellom 500 og 1000 1000 kroner hos

fotovideo.no og japanphoto.no

Mange takk til deg og de to andre! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...