Gå til innhold

Zalo Spray - flekker!!

Anbefalte innlegg

jeg bruker Zalo spray, og er superfornøyd! MEN en gang jeg akkurat hadde sprayet en dusj på vårt hvite spisebord etter middag og skulle akkurat til å vaske av middagsrestene, så falt datteren min og slo seg og det tok en stund før jeg fikk tørket av flekkene, så zalosprayen "størknet" fast i bordet før jeg kom med den våte kluten.

Flekkene er ikke så store og irrgrønne akkurat, men de er nå der da, midt på mitt nye hvite spisebord. Jeg føler at jeg har prøvd ALT av vasking og skrubbing for å få de vekk, uten hell. Jeg har ringt Lilleborg for råd, etter å ha snakket med noen på lab ringte hun fra kundesenteret meg tilbake og foreslo at jeg skulle prøve med varmt vann (HALLO, takk for ideen liksom, det hadde jeg jo ALDRI tenkt selv....), evt litt forsiktig med Jif Skurekrem. Prøvd, uten resultat.

Bordet er kjøpt på Living og er hvitt fra produsenten. ikke noe vi har malt selv. Er det noen som har forslag på hva vi kan prøve for å fjerne zalospray-flekkene?? Det er akkurat som om de har blitt en del av malingen liksom, de ligger ikke "oppå".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387903-zalo-spray-flekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...