Gå til innhold

Psykoedukasjon - hva er smart ved BP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for påminnelsen. Jeg har hele tiden dårlig samvittighet for at jeg ikke kan jobbe, men jeg er for syk. Når jeg har problemer så og si hver dag hele året med å komme meg opp av senga og få vasket meg selv, sier det seg jo nesten selv. I tillegg har jeg familie.

Jeg føler at jeg spiller skuespill hele tiden, går på akkord med meg selv. Har egentlig ikke krefter til noe, men jeg gjør det alikevel. Kjenner meg igjen i dette å ta på seg et smil, kle seg okey, selv om jeg føler for å dra dyna over hodet. Jeg lager middag selv om jeg ikke har energi, jeg vasker huset, jeg måker snø. Noen dager må jeg dessverre fallere og holde senga, det nytter ikke å stå opp uansett hvor mye jeg motiverer meg. Bryr neste f.... i å gå på do.

Likevel har jeg denne sorte samvittigheten. Føler at livet går og jeg får ikke delta. Jeg har ideer i hodet, skulle gjerne ha hjulpet mennesker mye mere osv. men jeg har problemer med å holde meg selv over "vannet". Håper egentlig at dette er et mareritt jeg snart våkner opp av.

Skrevet

Måten hun ordlegger seg på gjør det interessant og lett å lese.

Takk for link.

Ps. Kan det være lurt av bipolare å melde seg inn i bipolarforeningen?

Skrevet

Takk for linken! Den var morsom og nyttig som du sier. Det som slår meg er at jeg overhode ikke har noen plan i tilfelle jeg skulle bli syk igjen, for jeg innbiller meg at jeg kommer til å være frisk helt til jeg dør.

Gjest bølger
Skrevet

Er du medlem?

Jeg er ikke medlem i foreningen, men jeg synes det har vært mye interessant å lese på forumet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...