Gå til innhold

NHD:Medisiner levert av kommunen

Anbefalte innlegg

Gjest tviler på det idag
Skrevet

Jeg lurer på hvem det er jeg kan si fra til om at ting er feil i en ukesdosett?

Jeg har sagt i fra hver gang det har vært feil i dosetten - hver uke de siste 9 ukene, ett par uker hvor det har vært rett og resten feil siden 9.Nov

Jeg tenker - hva med de som ikke er oppegående nok til å se at det er feil med medisinene de inntar, som stoler blindt på at kommunen utleverer riktig..

Kommunen kommer med beklagelse hver gang, men jeg klarer ikke være kontrollorgan hele tida. Gruer meg til hver dosett og da si fra om det skulle være feil..

Finnes det noe sted jeg kan klage som er over kommunen?

Gjest Signe Maten
Skrevet

Tror jeg ville ha klaget til kommunelegen-skriftlig. Hvis ikke dette hjelper, så finnes det jo fylkesleger.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Klag i første omgang til sykepleiesjefen med kopi til fastlegen.

Om det ikke fører til endring, er Fylkeslegen riktig instans.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Du er ikke den eneste som sliter med det, vet om flere som sliter med akkuratt det samme. Håpløst!

Gjest valg 2013
Skrevet

Du er ikke den eneste som sliter med det, vet om flere som sliter med akkuratt det samme. Håpløst!

Hvis det er sånn må de jo få klager på seg slik at de endrer på rutinene sine. Sånn skal det ikke være!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...