Gjest tviler på det idag Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Jeg lurer på hvem det er jeg kan si fra til om at ting er feil i en ukesdosett? Jeg har sagt i fra hver gang det har vært feil i dosetten - hver uke de siste 9 ukene, ett par uker hvor det har vært rett og resten feil siden 9.Nov Jeg tenker - hva med de som ikke er oppegående nok til å se at det er feil med medisinene de inntar, som stoler blindt på at kommunen utleverer riktig.. Kommunen kommer med beklagelse hver gang, men jeg klarer ikke være kontrollorgan hele tida. Gruer meg til hver dosett og da si fra om det skulle være feil.. Finnes det noe sted jeg kan klage som er over kommunen? 0 Siter
Gjest Signe Maten Skrevet 23. januar 2013 Skrevet 23. januar 2013 Tror jeg ville ha klaget til kommunelegen-skriftlig. Hvis ikke dette hjelper, så finnes det jo fylkesleger. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Klag i første omgang til sykepleiesjefen med kopi til fastlegen. Om det ikke fører til endring, er Fylkeslegen riktig instans. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Du er ikke den eneste som sliter med det, vet om flere som sliter med akkuratt det samme. Håpløst! 0 Siter
Gjest valg 2013 Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Du er ikke den eneste som sliter med det, vet om flere som sliter med akkuratt det samme. Håpløst! Hvis det er sånn må de jo få klager på seg slik at de endrer på rutinene sine. Sånn skal det ikke være! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.