Gå til innhold

Vil begynne å leve igjen

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Følte meg litt bedre igår, og kjente et ørlite håp om at kanskje medisinene begynner å få effekt, men depresjonen hadde tak i meg før jeg stod opp i dag. Har vært så mye deprimert de siste månedene, og ustabil i mange år. Er sliten og lei. Føler livet forsvinner i fra meg.

Gjest saga blott
Skrevet

Synes det er rart medisinene dine tar så lang tid før de virker, er det normalt?

Forstår hva du mener, årene går og livet ruller forbi.

Gjest bølger
Skrevet

Synes det er rart medisinene dine tar så lang tid før de virker, er det normalt?

Forstår hva du mener, årene går og livet ruller forbi.

3-6 uker tok det, og det er 4 uker siden jeg økte.

Har tatt en sobril nå, så kanskje jeg klarer å få gjort litt i huset når den begynner å virke.

Gjest Signe Maten
Skrevet

Hei igjen :-). Du skal se det er et positivt tegn at du følte deg bedre igår. Ofte er det sånn når medisiner begynner å virke. To steg fram og ett tilbake. Ofte er det de irundt deg som ser det først at du begynner å komme deg. Ting skjer som regel ikke pang ifra en dag til den neste, virkningen kommer saaaakte.

Gjest saga blott
Skrevet

3-6 uker tok det, og det er 4 uker siden jeg økte.

Har tatt en sobril nå, så kanskje jeg klarer å få gjort litt i huset når den begynner å virke.

Må begynne å virke snart da. Har du angst siden du tar sobril?

Gjest bølger
Skrevet

Må begynne å virke snart da. Har du angst siden du tar sobril?

Jeg har mye uro, men føler den demper litt på depresjonene også. En kortvarig løsning.

Gjest saga blott
Skrevet

Jeg har mye uro, men føler den demper litt på depresjonene også. En kortvarig løsning.

Bare ikke ta for mye sånt...

Gjest bølger
Skrevet

Bare ikke ta for mye sånt...

Jeg kan ikke kjøre bil hvis jeg tar mer enn 1 til dagen, så da må jeg holde meg innenfor det. Men jeg er redd avhengighet nå når jeg bruker det så ofte.

Skrevet

Det er et godt tegn at du hadde det litt bedre i går. Morgenen er ofte den verste tiden av døgnet for deprimerte. Nå er det kveld igjen. Føler du deg bedre?

Gjest bølger
Skrevet

Det er et godt tegn at du hadde det litt bedre i går. Morgenen er ofte den verste tiden av døgnet for deprimerte. Nå er det kveld igjen. Føler du deg bedre?

Ble liggende på benken til kl.3 i dag. Men da kom jeg meg opp og fikk iallefall laget middag. Så fikk jeg satt på kaffe og spist, noe jeg ikke har orket idag. Hadde så store planer i går før jeg la meg om alt jeg skulle få gjort i dag. Jeg kan ikke si at jeg føler meg noe bedre. Har dårlig samvittighet for å ha ligget bort hele dagen uten å gjør noe.

Skrevet

Ble liggende på benken til kl.3 i dag. Men da kom jeg meg opp og fikk iallefall laget middag. Så fikk jeg satt på kaffe og spist, noe jeg ikke har orket idag. Hadde så store planer i går før jeg la meg om alt jeg skulle få gjort i dag. Jeg kan ikke si at jeg føler meg noe bedre. Har dårlig samvittighet for å ha ligget bort hele dagen uten å gjør noe.

Vi forsov oss i dette huset i morges og jeg kom meg ikke opp før halv tolv. Da var jeg temmelig sur og gretten. Det er ikke bra å sove til langt ut på dagen. Ha som mål i morgen å komme deg opp før klokken tolv.

Det er en plage og et slit å være deprimert. Jeg grøsser ved tanken på å bli det igjen. Du har min sympati.

Klem

Gjest bølger
Skrevet

Vi forsov oss i dette huset i morges og jeg kom meg ikke opp før halv tolv. Da var jeg temmelig sur og gretten. Det er ikke bra å sove til langt ut på dagen. Ha som mål i morgen å komme deg opp før klokken tolv.

Det er en plage og et slit å være deprimert. Jeg grøsser ved tanken på å bli det igjen. Du har min sympati.

Klem

Jeg sto opp tidlig. Dusjet og stelte meg. Men klarte ikke å komme i gang med noe. Så jeg havnet i benken. Sovnet noen ganger, og hadde ikke tilttak til å komme meg opp igjen. Depresjon er noe dritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...