Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer er så strenge mot meg, og jeg klarer ikke å ta så store skritt som det dere foreslår. Psykologen min skjønner at dette tar tid. Det er forøvrig hovedtema hver uke.

Jeg ringer ikke ex lenger, men han ringer meg. I dag lurte han på om jeg skulle handle slik at han kunne slenge seg på. Det sa jeg ja til. Jeg kom til ham mens han satt å skrev handleliste. Han spurte meg om jeg ikke kunne kjøre ham til McDonalds. Jeg klarte å si nei! Han aksepterte det.

Kanskje han har like lyst til å avslutte dette som jeg har? Så kan han finne en som kan slå ham og samtidig stelle for ham. Jeg foretrekker vaniljesex med variasjoner. Det han vil ha fra meg er ganske ekstremt.

Dette går tross alt fremover. Stolt fordi jeg klarte å la være og kjøre han til makkern i dag. Det er faktisk en delseier.

Men jeg vet jo at dere damer forventer raskere progresjon.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gondor

21

• PieLill

7

• frosken

6

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Men jeg vet jo at dere damer forventer raskere progresjon.''

Jepp, det stemmer i allefall for min del.

Hva slags relasjon ser du forresten for deg at dere skal ha i fremtiden? Hva slags relasjon velger ungdommene dine å ha til sin far?

Skrevet

Jeg synes du er kjempeflink! Det er stadog små skritt i riktig retnimg - de trenger ikke nødvendigvis være så store :)

Hilsen ei som VET at dette og andre prosesser tar TID.

Be proud! :)

Skrevet

''Men jeg vet jo at dere damer forventer raskere progresjon.''

Jepp, det stemmer i allefall for min del.

Hva slags relasjon ser du forresten for deg at dere skal ha i fremtiden? Hva slags relasjon velger ungdommene dine å ha til sin far?

Ungdommene mine snakker aldri om faren sin. Den yngste har også sluttet å spørre etter ham.

Jeg tror de ville ha godt av å se meg i en voksen relasjon med en moden man. Ex er rett og slett bare en gutt.

Men jeg føler at det går fremover tross alt. Fremdeles spør han om jeg vil drikke sammen med ham. Han respekterer ikke at jeg er hvit.

Skrevet

Alle monner drar.. eller noe. SLUTT å ha sex med skapningen! Fysjom... fornedre seg selv sånn.

Skrevet

Jeg synes du er kjempeflink! Det er stadog små skritt i riktig retnimg - de trenger ikke nødvendigvis være så store :)

Hilsen ei som VET at dette og andre prosesser tar TID.

Be proud! :)

Tusen takk! Dette går i riktig retning,

Skrevet

Ungdommene mine snakker aldri om faren sin. Den yngste har også sluttet å spørre etter ham.

Jeg tror de ville ha godt av å se meg i en voksen relasjon med en moden man. Ex er rett og slett bare en gutt.

Men jeg føler at det går fremover tross alt. Fremdeles spør han om jeg vil drikke sammen med ham. Han respekterer ikke at jeg er hvit.

''Men jeg føler at det går fremover tross alt. Fremdeles spør han om jeg vil drikke sammen med ham. Han respekterer ikke at jeg er hvit.''

Jeg synes det ser ut til å gå litt vel langsomt, men om du selv er sikker på at du er på rett vei, så vet jo du det bedre enn jeg gjør.

Håper noen ivaretar ungdommene dine i forhold til hva deres fars alkoholisme mm har betydd i deres oppvekst.

Skrevet

Alle monner drar.. eller noe. SLUTT å ha sex med skapningen! Fysjom... fornedre seg selv sånn.

Ja, det er slutt. Jeg tror jeg er klar for å fortelle ham at jeg ikke er interessert i kinki sex. Med den rette partneren vil jeg gjerne leke, men ikke på .den måten. Nå skal jeg være helt ærlig bare for å gi det riktige bilde: i sommer fikk han snuse på meg. Han elsket det, jeg hatet det. Nå er det slutt på det også. Dette klarer jeg.

Jeg er optimist!

Skrevet

''Men jeg føler at det går fremover tross alt. Fremdeles spør han om jeg vil drikke sammen med ham. Han respekterer ikke at jeg er hvit.''

Jeg synes det ser ut til å gå litt vel langsomt, men om du selv er sikker på at du er på rett vei, så vet jo du det bedre enn jeg gjør.

Håper noen ivaretar ungdommene dine i forhold til hva deres fars alkoholisme mm har betydd i deres oppvekst.

De er redd for at han skal dø og de forakter ham. De har opplevd ganske mye vondt uten at jeg har fått vite det før vi flyttet for oss selv. Hjerteskjærende.

Faen ta alkoholen! Den har ødelagt mange ekteskap og mange barn.

Skrevet

Jeg er overrasket og undres over hvorfor du mener det går for sakte. Ting TarTid..

Skrevet

Flott med framskritt. Alle monner drar.

:-)

Hva er det som tar tid?

Er det å kvitte seg med avhengigheten av ham? Eller gi slipp på en som 'trenger' deg og fyller mye avdagene og tankene dine?

Er det å forsone seg med alt som ikke ble som det skulle? Er det problemer med å fylle tomrommet som måtte komme?

Eller noe helt annet?

Hva er det som hindrer deg i å bestemme deg for at nok er mer enn nok?

På den ene siden er det bra å ha tolmodighet med seg selv og gi seg selv tid. På den andre siden trenger man en solid dose ilter utolmodighet for å få vei i vellinga.

Jo før du kvitter deg med avhengigheten til denne destruktive relasjonen, jo før er du fri til å bruke tiden og livet på langt hyggeligere ting.

mvh

sitronsommerfugl
Skrevet

Ser jeg bort ifra at jeg synes det er provoserende å høre at du lever ditt liv på en annens premisser, så tenker jeg at det vil være lettere for deg å bryte tvert fordi du unngår å måtte stadig bli utfordret på å sette grenser overfor han.

Skrevet

Jeg er overrasket og undres over hvorfor du mener det går for sakte. Ting TarTid..

''Ting TarTid..''

Ja, og det gjør selvbedrag også. Ikke alltid så lett å vite hva som foregår.

Skrevet

''Ting TarTid..''

Ja, og det gjør selvbedrag også. Ikke alltid så lett å vite hva som foregår.

Det du skriver her får meg til å minnes hva min mor gikk gjennom med min far. Så jeg tror jeg fotstår deg nå.

Skrevet

Flott med framskritt. Alle monner drar.

Hva er det som tar tid?

Er det å kvitte seg med avhengigheten av ham? Eller gi slipp på en som 'trenger' deg og fyller mye avdagene og tankene dine?

Er det å forsone seg med alt som ikke ble som det skulle? Er det problemer med å fylle tomrommet som måtte komme?

Eller noe helt annet?

Hva er det som hindrer deg i å bestemme deg for at nok er mer enn nok?

På den ene siden er det bra å ha tolmodighet med seg selv og gi seg selv tid. På den andre siden trenger man en solid dose ilter utolmodighet for å få vei i vellinga.

Jo før du kvitter deg med avhengigheten til denne destruktive relasjonen, jo før er du fri til å bruke tiden og livet på langt hyggeligere ting.

mvh

Jeg vet det, men det er vanskelig. Jeg er fremdeles avhengig av at han er avhengig av meg. Men jeg tenker; kanskje han ville synes det er en befrielse å bli kvitt meg? Så kan han finne en kvinne som er dominant og omsorgsfull?

Skrevet

Ser jeg bort ifra at jeg synes det er provoserende å høre at du lever ditt liv på en annens premisser, så tenker jeg at det vil være lettere for deg å bryte tvert fordi du unngår å måtte stadig bli utfordret på å sette grenser overfor han.

Det er vanskelig. Jeg er fremdeles glad i ham, tross alt det vonde han har gjort barna og meg. Er jeg helt på trynet?

Skrevet

Det du skriver her får meg til å minnes hva min mor gikk gjennom med min far. Så jeg tror jeg fotstår deg nå.

Så det dere sier er: få rææva i gir?

Skrevet

Jeg vet det, men det er vanskelig. Jeg er fremdeles avhengig av at han er avhengig av meg. Men jeg tenker; kanskje han ville synes det er en befrielse å bli kvitt meg? Så kan han finne en kvinne som er dominant og omsorgsfull?

Jeg tenker litt omvendt; at det er letterer for deg å bli kvitt han dersom han finner en ny dame... Da hadde det vært så mye enklere for deg. Er jeg på bærtur nå?

Skrevet

Det er vanskelig. Jeg er fremdeles glad i ham, tross alt det vonde han har gjort barna og meg. Er jeg helt på trynet?

Jeg tipper du har dårlig selvtillit og ikke forventer at andre skal behandle deg bra? Da havner man lett i forhold med mennesker som ikke viser respekt for en...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...