Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er trett. Går og legger meg.

Natta!

God natt!

:-)

mvh

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gondor

21

• PieLill

7

• frosken

6

• mariaflyfly

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er slutt. Jeg tror jeg er klar for å fortelle ham at jeg ikke er interessert i kinki sex. Med den rette partneren vil jeg gjerne leke, men ikke på .den måten. Nå skal jeg være helt ærlig bare for å gi det riktige bilde: i sommer fikk han snuse på meg. Han elsket det, jeg hatet det. Nå er det slutt på det også. Dette klarer jeg.

Jeg er optimist!

Unnskyld. Det svaret skulle jeg aldri ha skrevet. Jeg vil egentlig ikke bli for intim i mine beretninger her inne.

Skrevet

Så det dere sier er: få rææva i gir?

''Så det dere sier er: få rææva i gir?''

Jeg sier det. I tillegg til alle andre faktorer, så er jeg overbevist om at dine ungdommer lider under det samspillet du og deres far har. Det må være kjipt å se sin mor finne seg i hva som helst fra en far som helt har mistet grepet om sitt liv. Tenk på ditt ansvar som rollemodell.

Moraliserende morgenhilsen fra

Skrevet

Alle monner drar.. eller noe. SLUTT å ha sex med skapningen! Fysjom... fornedre seg selv sånn.

Jeg har ikke hatt ordentlig sex med ham på 3 år. Men han snakker stadig om det.

Skrevet

Du har jo fått den i gir, men det er kanskje på tide å gire om og få opp farten litt? :o)

Skrevet

Du har jo fått den i gir, men det er kanskje på tide å gire om og få opp farten litt? :o)

Tenkte på det samme når jeg leste svarene til PieLill...

sitronsommerfugl
Skrevet

Det er vanskelig. Jeg er fremdeles glad i ham, tross alt det vonde han har gjort barna og meg. Er jeg helt på trynet?

Jeg forstår det. Jeg sier ikke at jeg vet hvordan du har det i din situasjon, men jeg har brutt ut av et langt forhold som ikke var bra, og jeg hadde ambivalente følelser. Nå i ettertid kan jeg nesten takke han for at han var så j....g at jeg måtte gå fra han, ellers hadde jeg ikke greid det.

Klart du bryr deg om han du har vært lenge sammen med, men det er viktig å skille det, og det at du ikke har et ansvar for hans liv. Sånn jeg ser det gjør du det så vanskelig for deg selv ved å fortsette å involvere deg i hans liv. Hvor lenge skal du gå og bære andres problemer?

Skrevet

Ja. Rett og slett.

Skrevet

Det gjør vondt. Men jeg er nå parat til å ta den sorgen det kommer til å bli.

''Men jeg er nå parat til å ta den sorgen det kommer til å bli.''

Ja, er du det?

Jeg for min del synes du drøyer og drøyer, og det er litt mye prat og lite handling her. Du sier de rette tingene hele tiden, og du vet hva som må gjøres, men du velger ikke å kutte tvert.

Jeg synes du forsømmer ungene dine.

Skrevet

''Men jeg er nå parat til å ta den sorgen det kommer til å bli.''

Ja, er du det?

Jeg for min del synes du drøyer og drøyer, og det er litt mye prat og lite handling her. Du sier de rette tingene hele tiden, og du vet hva som må gjøres, men du velger ikke å kutte tvert.

Jeg synes du forsømmer ungene dine.

Enig.

Skrevet

Hvem er viktigst for deg? Barna dine eller han?

Skrevet

''Ting TarTid..''

Ja, og det gjør selvbedrag også. Ikke alltid så lett å vite hva som foregår.

Ps. ser dere ikke de små fremstegene hun gjør, da...?

Skrevet

Ps. ser dere ikke de små fremstegene hun gjør, da...?

''Ps. ser dere ikke de små fremstegene hun gjør, da...?''

Jeg gidder ikke dille noe særlig med folk.

Skrevet

''Ps. ser dere ikke de små fremstegene hun gjør, da...?''

Jeg gidder ikke dille noe særlig med folk.

Det er jeg enig i, men syns det ikke er uvesentlig at vi kun snakker måneder tilbake før alkohol også var et stort problem. Jeg syns ts viser å være i en god prosess, har en GOD selvinnsikt, og jeg tror det er viktig å støtte selv når endring tar litt tid. Mange her inne kommuniserer samme problem uten spor av endring selv uten å ha hatt det såpass vanskelig som ts her har hatt, så sånn sett syns jeg det er en prisverdig endringsprosess ts gjennomgår.

Skrevet

Det er jeg enig i, men syns det ikke er uvesentlig at vi kun snakker måneder tilbake før alkohol også var et stort problem. Jeg syns ts viser å være i en god prosess, har en GOD selvinnsikt, og jeg tror det er viktig å støtte selv når endring tar litt tid. Mange her inne kommuniserer samme problem uten spor av endring selv uten å ha hatt det såpass vanskelig som ts her har hatt, så sånn sett syns jeg det er en prisverdig endringsprosess ts gjennomgår.

Jeg tenker det samme

Skrevet

Jeg har alltid syntes at det beste ved dol er variasjonen i tilbakemeldingene som gis. Hvis ingen i en tråd som denne hadde gitt støtte til trådstarter, så hadde høyst sannsynligvis jeg gjort det med stort trykk. Men siden trådstarter gjennom lengre tid har fått massiv støtte, så tror jeg det er viktig også å formidle en utålmodighet.

Det jo ikke slik at alle historier ender godt uansett. Og jeg får vondt i magen ved tanken på ungdommene som skal ivaretas av to voksne som virker å ha mer enn nok med seg selv for tiden.

Skrevet

Hvorfor skal man bejuble middelmådighet?

Jeg finner det uhyre provoserende å lese Gondors "korrekte" uttalelser samtidig som at det ikke har skjedd noen reell endring siden hun sluttet å drikke. Mye snakk og lite handling.

Grunnen til at det provoserer meg noe så salig, er tanken på barna hennes. De har jaggu fått utlevert to relativt inkompetente foreldre. :(

Skrevet

Jeg finner det uhyre provoserende å lese Gondors "korrekte" uttalelser samtidig som at det ikke har skjedd noen reell endring siden hun sluttet å drikke. Mye snakk og lite handling.

Grunnen til at det provoserer meg noe så salig, er tanken på barna hennes. De har jaggu fått utlevert to relativt inkompetente foreldre. :(

Syns du jeg har bejublet middelmådighet i mine svar til Gondor?

Skrevet

Jeg har alltid syntes at det beste ved dol er variasjonen i tilbakemeldingene som gis. Hvis ingen i en tråd som denne hadde gitt støtte til trådstarter, så hadde høyst sannsynligvis jeg gjort det med stort trykk. Men siden trådstarter gjennom lengre tid har fått massiv støtte, så tror jeg det er viktig også å formidle en utålmodighet.

Det jo ikke slik at alle historier ender godt uansett. Og jeg får vondt i magen ved tanken på ungdommene som skal ivaretas av to voksne som virker å ha mer enn nok med seg selv for tiden.

Jeg er enig i det med variasjon, og jeg gjør ofte det samme selv. Jeg tenker også på ungene og håper noen andre voksne rundt dem ser hva som skjer og støtter dem. Det høres forøvrig ikke ut som det er god omsorgsevne en generasjon opp heller, så jeg håper noen på skole "ser" og vet.

Gjest saga blott
Skrevet

''De har jaggu fått utlevert to relativt inkompetente foreldre. :(''

Hva vet du egentlig om det?

Hun kan vel være mye mer enn det som blir skrevet her på dol, noen fokuserer på problemer her. Men livet er mye mer enn det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...