Gå til innhold

Buspiron og førerkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fare for at jeg mister førerkortet når jeg tar Buspiron? På mer enn 200 mg seereoqeul står man jo i fare for det.

Skrevet

Etter det jeg vet: er det ingen fare. Jeg kan ikke kjøre bil. Har heller ikke bil.

Når bussen går hver 15 min. der jeg bor, hva trenger man bil for?

Bare for å drifte en bil, koster det mellom 15 til 20 000.- i året.

Kjørte bil fra jeg var 18 til 32.

Skrevet

Etter det jeg vet: er det ingen fare. Jeg kan ikke kjøre bil. Har heller ikke bil.

Når bussen går hver 15 min. der jeg bor, hva trenger man bil for?

Bare for å drifte en bil, koster det mellom 15 til 20 000.- i året.

Kjørte bil fra jeg var 18 til 32.

Her går bussen to ganger om dagen. Morgen og sen ettermiddag.

Skrevet

Jeg ringte deg i går angående dette, men føler meg i etterid litt usikker på hvilke mg jeg kan ta før jeg evt. må levere fra meg førerkort.

Jeg lurer også på hvilken dose du vil anbefale. Jeg har til nå brukt 16 mg trilafon.

Legen har foreskrevet 40 mg pr dag. 20x2. Jeg har ptsd. I tillegg tar jeg 300 mg wellburitin og 100 mg zoloft.

Problemet er at disse to ikke tar angsten på smme måte som Trilafon.

Jeg prøvde sereoquel 200 mg uten effekt. Zyprexa har jeg prøvd, men la på meg masse.

Jeg håper på et svar.

Skrevet

Jeg ringte deg i går angående dette, men føler meg i etterid litt usikker på hvilke mg jeg kan ta før jeg evt. må levere fra meg førerkort.

Jeg lurer også på hvilken dose du vil anbefale. Jeg har til nå brukt 16 mg trilafon.

Legen har foreskrevet 40 mg pr dag. 20x2. Jeg har ptsd. I tillegg tar jeg 300 mg wellburitin og 100 mg zoloft.

Jeg prøvde sereoquel 200 mg uten effekt. Zyprexa har jeg prøvd, men la på meg masse.

Jeg håper på et svar.

Ja, så var spørsmålet mitt ikke av almenn interesse i alle fall. Ringer deg til mandag. 29 kroner minuttert er vel verdt pengene som jeg får fra NAV hver mnd.

Jeg har vært her under ulike nick i mange mange manger år. Jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har fått svar og på to hender de gangene jeg har ringt eller sendt mail til 100 kroner svaret.

Jeg blir litt sur. Det må jeg få lov til når andre her inne får svar på alt fra :himmel til hav.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg håper på et svar.

Som jeg svarte deg i går:

Du kan kjøre på buspiron 15 mg x 3 som var den dosen jeg anbefalte.

Det vil ta litt tid (et par måneder) før full virkning inntrer.

Det kan ikke granteres at den har like god effekt som Trilafon.

Fluanxol ligner mye på Trilafon og demper angst.

Kanskje vil en kombinasjon av buspiron og Fluanxol være det som skal erstatte Trilafon.

Skrevet

Som jeg svarte deg i går:

Du kan kjøre på buspiron 15 mg x 3 som var den dosen jeg anbefalte.

Det vil ta litt tid (et par måneder) før full virkning inntrer.

Det kan ikke granteres at den har like god effekt som Trilafon.

Fluanxol ligner mye på Trilafon og demper angst.

Kanskje vil en kombinasjon av buspiron og Fluanxol være det som skal erstatte Trilafon.

Tusen takk. Jeg ble så usikker i går. Tusen takk. Jeg skal snakke med legen om fluanxol. Jeg prøver å unngå vival. Jeg har problemer nok om jeg ikke skal bli avhengig av de også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...