Gå til innhold

zeldox

Gjest saga blott

Anbefalte innlegg

Gjest saga blott
Skrevet

Er det sant at zeldox er bra med tanke på vekt?

Gjest valg 2013
Skrevet

Ja, jeg holdt ihvertfall vekten da jeg brukte den.

Gjest saga blott
Skrevet

Ja, jeg holdt ihvertfall vekten da jeg brukte den.

Ok, det er bra. Tror jeg skal prøve den.

Gjest valg 2013
Skrevet

Ok, det er bra. Tror jeg skal prøve den.

Anbefales :-).

Gjest saga blott
Skrevet

Anbefales :-).

Bruker du det ikke lenger?

Gjest valg 2013
Skrevet

Bruker du det ikke lenger?

Nei, den virket ikke godt nok på angsten min uansett hvor mye jeg økte dosen. Da ble jeg veldig trett også.

Så jeg valgte istedet en annen medisin. Har hørt om veldig mange som er fornøyd med zeldox altså, vi har sikkert ulike diagnoser, så den kan jo virke utmerket på deg.

Gjest saga blott
Skrevet

Nei, den virket ikke godt nok på angsten min uansett hvor mye jeg økte dosen. Da ble jeg veldig trett også.

Så jeg valgte istedet en annen medisin. Har hørt om veldig mange som er fornøyd med zeldox altså, vi har sikkert ulike diagnoser, så den kan jo virke utmerket på deg.

Ok :-)

Får prøve å se. Blir noen uker til jeg får testet den da, virker den ganske kjapt og?

Skrevet

jeg gikk ned 12 kilo da jeg gikk på den i 3 måneder.

Gjest saga blott
Skrevet

Høres bra ut :-)

Gjest valg 2013
Skrevet

Ok :-)

Får prøve å se. Blir noen uker til jeg får testet den da, virker den ganske kjapt og?

Jeg husker ikke hvor fort den virket. På meg virket den jo dårlig også da. Det er ganske lenge siden jeg brukte den nå.

Gjest saga blott
Skrevet

Jeg husker ikke hvor fort den virket. På meg virket den jo dårlig også da. Det er ganske lenge siden jeg brukte den nå.

Får prøve meg frem da:)

Gjest valg 2013
Skrevet

Får prøve meg frem da:)

Ja, gjør det. Du vingler jo litt fram og tilbake med den medisinen du går på nå, kanskje mye pga vekten? Zeldox vil du kanskje kunne bruke stabilt.

Gjest saga blott
Skrevet

Ja, gjør det. Du vingler jo litt fram og tilbake med den medisinen du går på nå, kanskje mye pga vekten? Zeldox vil du kanskje kunne bruke stabilt.

Ja, har kuttet ut solian igjen nå pga vekten, hater meg selv og mitt stygge speilbilde. Tør nesten ikke vise meg ute :(

Gjest valg 2013
Skrevet

Ja, har kuttet ut solian igjen nå pga vekten, hater meg selv og mitt stygge speilbilde. Tør nesten ikke vise meg ute :(

Da er det jo på tide å gjøre noe, man blir jo ikke noe friskere av å hate utseende sitt selv så mye. Ønsker deg lykke til med medisinendringen. Det blir bra skal du se :-)

Gjest valg 2013
Skrevet

Kan jeg få spørre om hvorfor du sluttet med den?

Gjest saga blott
Skrevet

Da er det jo på tide å gjøre noe, man blir jo ikke noe friskere av å hate utseende sitt selv så mye. Ønsker deg lykke til med medisinendringen. Det blir bra skal du se :-)

Takk for det :-)

På tide å gjøre noe ja.

Skrevet

Kan jeg få spørre om hvorfor du sluttet med den?

Fikk søvnforstyrrelser. Rar døgnrytme og plutselig tretthet. Det er en mulig bivirkning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...