Gå til innhold

La han dra?

Anbefalte innlegg

Gjest Frikoline

Gutten min er 11 år og har siden mandag vært syk. Feber og hoste . Han er feberfri i dag men hoster litt. I morgen skal han på overnattingstur og fotballkamp. Turen er betalt og han har gledet seg lenge til å dra med kompiser. Nå er jeg litt usikker. Han har jo vært liggende for det meste denne uka så hvordan bli det for han å dra å spille fotball? Han vil jo så klart dra. Hva hadde du gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387989-la-han-dra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo svært mange som hoster litt akkurat nå, sikkert noen på fotballaget også. Hvis allmenntilstanden er slik at han virker frisk, er det jo fælt å nekte ham turen når han egentlig er i brukbar form? Det sosiale er sikkert minst like viktig som fotballen, så hvis du hadde sendt ham på skolen hvis det hadde vært mandag i morgen, går det nok greit med turen også.

Skal de spille ute eller i hall? Er det ute i kulda, får du utstyre ham med longs, ulltrøye, evt. vanter og en lue som ikke "dingler" (definisjonen på en fotball-lue ifølge min sønn) samt formaninger om å bruke dem. Dessuten får han be om å bli byttet ut hvis han får problemer med pusten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387989-la-han-dra/#findComment-3438160
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...